joi, 1 octombrie 2009

Xiao Ping de Albena

Americanii se hotarasc sa trimita un spion in Rusia. Ajunge spionul pe undeva prin Irkutsk, intra intr-un bar si comanda o vodka, folosindu-se de un veritabil accent rusesc. Pe fundal, o balalaica si multi rusi cu nasul rosu.

Merluciul nu se afla printre ei.

La un moment dat si-ntr-o oarecare masura, se apropie un rus de personajul nostru.

- Da svidan'ia, tralala, sunteti nou in oras, de unde veniti?

- Ei, vin si eu dintr-un sat siberian si m-am mutat la oras, vreau sa muncesc ca sa fac un ban si sa-mi cresc copilasii, sa nu mai fie nevoie sa mearga la vanatoare de iepuri in taigaua siberiana, ca-i tare frig iarna.

- Ei, as... Dumneata nu esti rus...

- Ei nu sunt rus... Cum sa nu fiu rus? Uite, vorbesc ruseste, am accent rusesc, dansez cazacioc, cant la balalaica daca vrei...

- Ei as... Dumneata nu esti rus asa cum nu sunt eu ultimul imparat chinez...

Spionul se framanta el de zor, isi da ochii peste cap, dupa care cedeaza, ah, om neinstruit, poate c-ar mai fi avut o sansa...

- Bine, dom'le, dar de unde stii ca nu-s rus???

- La noi, in Rusia, nu exista negri...

...

Citeam pe nu stiu ce site de stiri ca un chinez care s-a dat bulgar a fost prins la un punct de trecere a frontierei in judetul Vaslui.

Abia astept sa trec in Etiopia si sa ma dau drept somalez.

Ar fi o miscare inteligenta.

3 comentarii:

Lyna spunea...

ah da :))

Yuki spunea...

voiam sa-ti spun ca eu te citesc si rad in sinea mea, dar mai mult alex comenteaza.

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Oricum, chinezul avea sange-n vene.

Yuki: Ce dragut... ;;)