duminică, 25 octombrie 2009

Sport extrem

Personaje: El, baiat simpatic si cu veleitati sportive. Ea, sadomasochista si nimfomana.

Genul actiunii: De sex. Masculin si feminin.

Timp: Intr-o buna seara cu luna sau fara.

Loc: Acolo, undeva departe, in carte, parte-n parte.

El ii promite ei o noapte de neuitat. Ea se bucura. Ochisorii ii sclipesc, pupilele i se dilata, narile adulmeca lasciv.

Vine seara, bine-i pare, in gradina are o floare. Ploaia o va creste mare.

Incepe agitatia, tremurul si murmurul, uite floarea, nu e floarea, stiti voi, de-astea din popor, domnisoara tipa pe doua tonuri si un semiton, el tipa bariton, palme, trageri de par si nu de timp, ce mai, un fin observator ar fi zis ca navalesc tatarii de dincolo de Nistru, el gafaia sinistru, si ea gafaia, si el mai gafaia o data, parul lui era ravasit, aiurit, imprastiat si agitat, dupa vreo 25-30 de minute se incheie duda.

El: Satisfacut, dar mega-obosit, multumit insa de prestatia sa, stima de sine o lua in sus precum un cactus. Mexican.

Bai Dan, nu-i niciun ban/ In randul patru, banca de la geam.

Ea: "Si noaptea de neuitat de acum incepe, nu-i asa, pisoias? Miaaau! Hrrrrrrr!"

8 comentarii:

denny spunea...

Am avut nevoie de cateva minute bune sa-mi revin din criza de ras :))
Asta e o lectie buna pentru toti barbatii, sa va mai laudati voi cu ce nu sunteti in stare sa faceti!

puisorul cufurit spunea...

denny: Simt, pe undeva, o frustrare... What happened to you? :))

denny spunea...

Nothing happened to me. :) Si nu simti bine, nu sunt deloc frustrata, nu am de ce. Daca vrei, ia-o ca pe un sfat prietenesc, nu este bine sa te lauzi cu ceea ce stii ca nu poti sa faci. :P

puisorul cufurit spunea...

Denny: Mi-am notat. Orice sfat venit din partea unei fete este binevenit. :P

denny spunea...

Foarte bine, asa te vreau: supus si ascultator! :))

puisorul cufurit spunea...

Mrrrrrrr! :))

denny spunea...

Mrrrrr right back! Si ai grija, ca eu am si gherute! :))

puisorul cufurit spunea...

Hrrrrrrrrrrrr! :D