sâmbătă, 3 octombrie 2009

Si au palete bune

Acum vreo luna am descoperit un bar, iar in prezent este barul meu preferat.

Se afla langa fabrica de spirt, e o bomba de cartier si are un patron de omenie.

Pe micuta terasa se afla o masa de tenis. Costa 5 lei ora. Daca joci o ora jumate, tot 5 lei iti va lua. Daca nu stii cat ai jucat, nici patronul nu stie si tu ii dai cat vrei. Oricat i-ai da, i se pare prea mult.

Ieri am mers cu tovarasu' Abalogu si-am gasit inca patru oameni. Trei perechi de cate doi, jucam la dublu, castigatorii ramaneau la masa. Dupa o ora am vrut sa platim. Ne-au zis ca "azi nu se plateste". Consumatie nu facuseram. Am plecat acasa.

Toata lumea cunoaste pe toata lumea. Acolo se nasc legende urbane. Mi-era dor. De ani de zile n-am mai gustat asa o atmosfera...

Niciun comentariu: