duminică, 4 octombrie 2009

Oda veseliei

Babele din sat sunt o entitate aparte.

Imaginatia lor debordanta intrece cu mult imaginatia unui copywriter de la BBDO, au fler, au stil si au vointa.

1. Furtuna mare, o inundatie si cateva cruci rasturnate de vant.

Gaselnita: satanistii di pi sientru au profanat mormintele.

2. Inmormantare, coroane pe mormant, probabil o furtuna si coroanele nu mai erau asa cum fusesera depuse.

Gaselnita: satanistii di pi sientru merg la cimitir, iau coroanele, le transporta la Radauti cu duba lu' nu stiu cui si le vand cu 50 de mii. Ca sa aiba bani de bautura, normal.

3. Foc de tabara in lunca, o chitara, o vodca si mai stiu eu ce. Se termina bautura, degetele chitaristului plang, hai acasa. Ne pisam pe jar ca sa-l stingem si ce ramane calcam cu picioarele. Pe fundal, niste Metallica la chitara, asa, in surdina.

Gaselnita: cantau cantece sataniste si dansau ritualic in foc, sarea jar in jurul lor, lucreaza cu satana.

4. ???

Gaselnita: prind ciori si le rastignesc pe cruci, batandu-le aripile cu suruburi fixate cu bormasina.

Iar popa a facut pact cu babele, partea consistenta a enoriasilor sai.

Tot ce merge rau in sat este cauzat de satanistii di pi sientru. Di Ietcu, Lupu, Adi, Cipri, Andreea, Anca (with her gothic style of makeup), Musina, Metal, mai era si-un nebun si probabil io.

Am uitat pe cineva?

Pe nimfa apelor, Marilena, n-o punem la socoteala. Ea s-a trezit mai tarziu.

Acu, s-au cam imprastiat. Pe la studii/munca/Socola/poate-prin-Hawaii. Pana una-alta, Ietcu a ramas paratrasnet. Take care, ma' man, babele sunt nemiloase. Vom fi intotdeauna alaturi de tine.

7 comentarii:

Creierul spunea...

=)))) deci prea tare, mai ales numaru 4

puisorul cufurit spunea...

Creierul: Asa am zis si noi.

Rozalia spunea...

=)) ce dragut, mah, reprezentati satanistii locului, e o onoare, gen :P

in alta ordine de idei, pot sa deplang lipsa acuta a lui curus si rr din orarul nostru? :((

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Poti sa deplangi. Io cu RR aveam planuri, voiam s-o cer de nevasta. Acu, rahat, viata mea s-a dus de rapa.

fratausheanca spunea...

"Nimfule", tu zeu al artelor "frumoase":)), ce rau imi pare ca m-am "trezit mai tarziu". Ce cruda e viata, am ratat momentele cele mai frumoase, dar am avut si eu parte de altele, hehe:p.
Eu am si fotografii cum se pisau ei pe foc :>. Cred ca erai si tu pe acolo.
I miss you all! :(
Te astept prin Cluj, Mare Pastor al Neopaganilor, serios(dupa 13oct :X:X)!

puisorul cufurit spunea...

Nimfa apelor: Draga mea, tine bine fotografiile alea ca sa nu ma compromiti. Vreau sa ajung primar.

Anonim spunea...

Lasa wai babele sunt un adversar crancen,dar am eu ac de cojocul lor,o sa rezist pe baricade pana la noi ordine, macar asa de prezenta....

The Ietzc