miercuri, 28 octombrie 2009

No comment

Intrati, va rog, aici.

3 comentarii:

ajutorpentrumama spunea...

Multumim frumos!

blogulluicici spunea...

Buna ziua!

Ieri va anuntam ca in sfarsit a sosit si ziua operatiei. Astazi revin cu vesti bune!

Operatia s-a incheiat aseara in jurul orei 21:30, insa nu am mai apucat sa anunt pe blog ca totul este ok. Nu stiu foarte multe detalii, pentru ca am discutat rapid atat eu, cat si sora mea, la telefon cu tatal nostru, insa ceea ce e important este ca medicii au reusit sa extirpe aproximativ 75% din tumoare (inclusiv portiunea care atacase trunchiul cerebral si a devenit astfel cea mai importanta). Totodata, ei au spus ca din experienta lor stiu ca aceasta nu este genul de tumoare care sa revina peste ceva timp, deci tot ce mai ramane de facut este eliminarea partii ramase, metoda urmand a fi aleasa mai tarziu.

In jurul orei 23:30 mama s-a trezit si era bine. Deocamdata nu poate fi vizitata insa, dar acest lucru cred ca se va schimba in cursul zilei de astazi.

Asadar, am reusit! Si pentru asta va multumim!

http://ajutorpentrumama.wordpress.com/2009/12/02/succes/

Multumim!

Irina si Daniel

Anonim spunea...

eh.. informative post..