vineri, 9 octombrie 2009

Mama lui Stefan cea Mare

Io, om. El, detinatorul adevarului absolut. Pocait, deci.

Amandoi, colegi, unul langa altul, pe trotuar, mergeam cu viteza constanta in directia X.

La un moment dat, traverseaza strada o duduie pe la vreo 35 de ani, ajunge pe trotuarul nostru la distanta de vreo 7-8 m si continua sa mearga inaintea noastra, in aceeasi directie in care mergeam si noi.

Io, magar ca de obicei, faceam conversatie: Ia uite-o ma si p-asta, cat de grasa e, bai frate, daca tot esti grasa, de ce dracu iti iei tricou de-ala mulat si-ti strangi suncile cu sutienul, cum grijania ma-sii, nu s-a uitat in oglinda cand a plecat de-acasa, tre sa-mi intoarca mie stomacul pe dos, mai ales ca pare sa aiba o varsta, ia uite la ea cate randuri de sunci are si ce ostentativ si le bâţâie!...

El, schimonosit la fata: Bai, aia-i maica-mea...

7 comentarii:

hpv spunea...

ce penal ....:)) cred ca s-a simtit super prost colegul tau :| si tu la fel :))

adizzy spunea...

auci...asta da gafa :) se mai intampla...:D :D:D, dar sunt sigura ca aveai dreptate

puisorul cufurit spunea...

hpv: Iti inchipui. Am incercat eu s-o dreg, ba, asta e, n-am stiut, femeile se mai ingrasa de la o varsta, si mama incepe sa se-ngrase, asa e omul, nu poate avea silueta toata viata... :)))) De unde naiba sa stiu ca aia-i ma-sa? Nici macar nu s-au salutat... Probabil se vazusera cu vreo cateva minute inainte, habar n-am.

Adizzy: O, da. :D

alex spunea...

bai, asta-i cea mai tare. punct. CEA MAI TARE. nu exista alta mai tare.

puisorul cufurit spunea...

Alex: Asa de tare a fost, ca eu ma inmuiasem. :))

Vorph spunea...

Dupa replica, trebuia sa spui "Da sigur gateste bine" ;)

Lyna spunea...

=)))