sâmbătă, 10 octombrie 2009

Dupa cum zicea si Freud: mars d-aci!

As putea alcatui o enciclopedie cu lucrurile care ma enerveaza. Unul dintre ele, pe care l-as prezenta in primul capitol, este apelul multora la studiile mele de psihologie atunci cand ne aflam intr-un oarecare conflict.

Adica eu, daca mi-au curs mucii patru ani pe treptele minunatei noastre facultati si-am facut rani in coate (si nu de la o patura prea aspra in momente de extaz), trebuie sa-l inteleg pe el, boul, pentru ca, de, "n-am facut degeaba facultatea de psihologie".

In timp ce lui nici nu-i trece prin cap sa-necerce sa ma-nteleaga, el e el, nu are motiv sa depuna acest efort. Motiv am eu, "ca-s psiholog".

Boule, daca e sa-mi folosesc cunostiintele de psihologie ca sa inteleg pe cineva, le folosesc ca sa ma-nteleg PE MINE. Nu-s platit cu ora ca sa incerc sa caut circumstante atenuante tuturor cacaturilor care-ti trec tie prin mintea ta de dobitoc, sa empatizez cu tine si, eventual, sa-ti dau dreptate. Te bag in ma-ta!

3 comentarii:

Vorph spunea...

La pisihologie ai fost student sau subiect? :)

alexandra spunea...

Ar trebui sa ti se para mai mult amuzant decat suparator :)

puisorul cufurit spunea...

Alexandra: Pana la un punct. :)