luni, 5 octombrie 2009

Ce se naste din frecare soareci mananca

Cand eram eu mic, printr-a treia, vine un nene la mine si ma-ntreaba:

- Cum se spune corect: "n-am ce face" sau "n-am ce sa fac"?

Ma gandesc eu profund si-i spun ca "n-am ce sa fac".

- Atunci beleste p*la.

Avea un umor bizar pentru varsta lui.

Asa.

Neavand ce sa fac, am intrat pe forumul Softpedia si l-am intlnit pe mugurando (adica un mugur viril cu rezonanta latina) care scrie urmatoarele. Copy-paste.

Va salut pe toti.
Am si eu o intrebare, mai "speciala" si poate ciudata dar la care as vrea sa imi dati un raspuns cat se poate de serios. Eu si pritena mea ne-am "jucat" (frecat unul de altul), imbracati amandoi cu pantaloni pe noi si chiloti.
Eu am ejcaulat, am simtit ca vine i-am spus sa se dea la o parte, s-a dat iar eu am ejaculat in chiloti. A curs un pic pe pantaloni cand ma tineam cu mana. Amandoi eram tare transpirati este posibil, sau este vrun risc sa fi ajuns un pic de sperma prin pantalonii nostri(eu trening ea blugi)?
Din cate stim nu a avut nici o pata pe pantaloni, dar ne gandim ca fiind asa transpirati ...
Va rog foarte mult .. daca se poate un raspuns serios!
Multumesc anticipat!

Am incheiat citatu'.

Raspunsuri:

Shobi zice: prin blugi? slabe sanse smile.gif

gandeste-te ca intestinu de capra era folosit ca prezervativ, si cred ca e comparabila densitatea cu blugu (i may be wrong)

in fine, pan la urma au renuntat ca totusi treceau virusii prin ea, da spermatozoizii nu

mianna puncteaza: oare cat timp mai trece pana voi gasi si intrebarea "eu eram la mare, ea la munte, am ejaculat gandindu-ma la ea, asa-i ca-i al meu copilu'?

mosotti propune: data viitoare cind va frecati unu de celalalta, bagati-va in niste saci imensi de gunoi

reclamagiu se desfasoara: stai ma linistit...prin 2 perechi de pantaloni si 2 de chiloti nu ai de ce sa iti faci pb.

pb sa-ti faci ca ai ejaculat stimulat prin 2 perechi de pantaloni si 2 de chiloti. asta ar fi problema.

si acum o intrebare si de la mine. am facut sex in 3 cu iubita si prietena ei. am ejaculat in gura iubitei care i-a facu sex oral prietenei ei. copilul o sa fie al meu sau a lor?

Hijacker are umor: Am si eu o problema asemanatoare, acum o luna eram la ski cu prietena si am inceput sa ne jucam in zapada si am alunecat peste ea si am avut o erectie si un orgasm spontan in chiloti, tin sa precizez ca pe langa salopeta de iarna aveam si izmene pe mine, ea fiind imbracata la fel (salopeta de iarna si strampi numa ca avea 2 perechi de chiloti). Dezamagirea a venit acum dupa o luna cand am aflat ca ea nu a ramas insarcinata dupa acea experienta desi era la ovulatie cand s-a produs incidentul (vreau sa va spun ca ne dorim mult un copil). Intrebarile mele sunt urmatoarele: Avem vreo sansa sa ducem o viata normala si sa avem si noi un copil al nostru? Puteti sa-mi recomandati niste medicamente cu care sa o indop pe prietena mea ca sa fie mai fertila? Este cazul sa o parasesc si sa caut altceva? Oare daca n-ar fi avut 2 perechi de chiloti rezultatul ar fi fost altul? Am multe nedumeriri si sincer nu stiu ce sa mai fac...Va rog din suflet sa-mi raspundeti cu cea mai mare seriozitate la aceste intrebari.

...

Asta pentru ca m-am luat dupa Alecs si-am zis sa intru si eu pe forumul pe care ma amuzam teribil cand eram mic. Asa-mi trebuie.

10 comentarii:

Mirel spunea...

Eram tanar, vreo18 ani si nu incepusem viata sexuala. Faceam judo impreuna cu fete. Una,Erika, era pe masura mea si o visam mereu. intr-un asemenea vis, am facut dragoste prin chimonou.Si a mers, mai ales ca dimineata am vazut ca a fost si ceva real. De unde se poate spune, ca in dragoste, mai ales unde nu este reciprocitate, orice este posibil!!!

alecs spunea...

buna treaba asta... deci asa se fac copiii!
:))

puisorul cufurit spunea...

Mirel: :))))

Alecs: Eu credeam ca-i aduce barza, dar se pare ca lucrurile sunt mult mai perverse.

Vorph spunea...

Eram odata pe net si am intrat pe boobs.org si erau unele acolo care se uitau la mine. Mi-a fost rusine, am fugit in baie si de frica m-am scapat alb in chiloti. I-am dat repede si in scarba jos, insa pe drumul spre masina de spalat, mi i-a inhatat pisica care a fugit cu ei pe balcon. Am alergat dupa ea si am reusit sa o prind insa chilotii au picat langa scurgerea de la balcon...(aia care o folosesc taranii de-si arunca apa cu care spala in capul trecatorilor)...probabil ca ceva, ceva s-a scurs pe acolo, pentru ca vecina de sub mine care scutura izmenele barbatului avea o pata alba pe paru-i negru abanos. In momentul acela barabat-su a mangaiat-o pe cap si apoi a luat-o pe sus in dormitor...e posibil sa fi inceput cu mana distractia si acum sunt foarte ingrijorat. Ma gandeasc ca ar trebui sa port un prezervativ mereu, pentru ca nu vreau sa ma intalnesc cand platesc intretinerea cu odrasle de la diferite etaje...noroc ca stau la 4. Sfaturi?

Raka spunea...

Pai poate i-o aduce barza, da daca-i aduce in aceeasi maniera cum ii plimba blondele (recte in gura), atunci intra in discutie si procesele de inseminare artificiala prin doua perechi de chiloti flausati, o salopeta de ski, 2 saci de azbest granulat si 800 de metri diferenta de kilometraj si altitudine ;)

Raka spunea...

sper ca m-am facut inteles, da? :D e circuitul copiilor in natura :D

puisorul cufurit spunea...

Vorph: :)))) Io zic sa nu mai schimbi chilotii niciodata. E mai sigur decat cu prezervativ. Unele dintre ele se rup. :))

Raka: :)) In ziua de azi nu poti sa fii sigur de nimic. Propun abstinenta sexuala si centura de castitate. La barbati.

boldea spunea...

andrei:

centura de castitate inclusiv pe oo? ca mie-mi place sa respire :D

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Da. Pana cad. OO-le.

Cosmin124 spunea...

:):)interesanta discutie