luni, 12 octombrie 2009

Amintiri

De cate ori vine toamna, m-apuca nostalgiile. In aceste zile mi-am adus aminte de glorioasa perioada in care cochetam masiv cu rockul si cu o multime de formatii pe care astazi nu le mai ascult decat atunci cand imi vine sa-mi bag gheara-n gat.

Exemple.



sau



La putere au ramas clasicii Rammstein si, mai ales, Metallica. Cu toate acestea, n-am socotit niciodata c-ar fi necesar sa ma costumez in "roacăr", desi in rockoteci eram ca acasa. Dadeam din cap si fara plete iar pogo-ul mergea ca uns chiar daca purtam blugi albastri si bluza bej.

Doua tricouri "de uniforma" am avut la viata mea: unul cu Rammstein, luat de la tovarasu Cristescu, si unul cu Nightwish. Cred ca tot de la el il luasem si p-asta, nu mai tin minte... Iar bocanci pe timp de vara n-am purtat nici in visele mele cele mai fierbinti.

Iar pe manelisti ii detest si astazi, cu mici exceptii legate de traditia tovarasiei inca de pe vremea in care ne curgeau mucii unul la gardul altuia si mergeam impreuna "la gagici".

10 comentarii:

Rozalia spunea...

sa stii ca as vrea sincer sa te vad costumat asa, cu "uniforma" si bocanci :)))) nush de ce, dar cred ca ai fi suparat de costumatie si ai amplifica "rooockul" din tine :))

puisorul cufurit spunea...

Rosenstein: Am o fotografie. Sa-mi amintesti sa ti-o trimit.

Vorph spunea...

De 3 zile ascult Ensiferum - Treacherous Gods continuu...check it out ;)

puisorul cufurit spunea...

Vorph: Imi place. Nu-i stiam pe-aia. Thanks!

boldea, nesfantul spunea...

fain ensiferum, acu' i-am ascultat si eu prima data. presimt o reintoarcere catre partea intunecata a muzicii in viitorul apropiat :D

puisorul cufurit spunea...

Boldea, nesfantul: Aham. Si eu. In ultima vreme am bagat cam mult intuneric in urechi si-n vene, desi sunt un om relativ fericit. :))

boldea, navalnica goana spre haos spunea...

daca erai in spirala, acum erai fericit in absolut, nu doar relativ :))

puisorul cufurit spunea...

Boldea, navalnica goana spre haos: Niciodata nu e prea tarziu. I have a lot of pipi to share with the others. :))

boldea, paganul barbos spunea...

give and you shall receive, my son =))

puisorul cufurit spunea...

Boldea, paganul barbos: Pai in fiecare zi am senzatia ca cineva se pisa pe mine. Daca ma integrez in absolut, macar voi avea sansa sa ma pis si eu pe altii.:))