joi, 10 septembrie 2009

Vino sa visam sub apa

Visul meu e sa fiu stapanul lumii si garda mea imperiala sa fie formata din jucatori de rugby de mare clasa, carora sa le impun tunsori de punkeri si sa le ordon procurarea in cantitati industriale a lanturilor de manelisti si a scalpurilor care sa contina moţul manelistic traditional. Multumiri lui Alex, care mi-a aratat calea...

- Cate zile are un an bisect?
- Oare?...

- Zebra are dungi albe pe fundal negru sau dungi negre pe fundal alb?
- Da.

- Cum se spune corect: funicular sau furnicular?
- La ce?

4 comentarii:

boldea, susnumitul spunea...

acu' la modul cel mai sincer, probabil ca am o aversiune fata de fotbal si pentru ca mi se pare aiurea sa iti folosesti doar picioarele si sa te feresti de adversari. este mult mai logic sa iei o minge, sa o tii ferm in maini si cu picioarele sa iti propulsezi cele aproape 100 kg spre un adversar folosindu-ti umerii drept plug. asta-i un sport pe care-l inteleg!

multam de link :)

molecula spunea...

cum facem cu meciu' ?

Creierul spunea...

stiu eu, stiu eu, furnicular e un robot care omoara furnici, nu?:D

mi se trage de la suvite, au ramas blonde momentan :))

puisorul cufurit spunea...

Boldea, susnumitul: Mie mi se pare ilogica forma mingii. N-am inteles niciodata de ce arata asa.

Molecula: Fiecare cum poate. :)) Io o sa vad prima repriza, dupa care o zbughesc sa-mi rezolv problemele. Ma consoleaza faptul c-o sa prind haka.

Creieru': Ah, nu te subestima... :))