vineri, 11 septembrie 2009

Undeva-n Balcani

Nu stiu daca v-am povestit-o p-asta, da' ma risc.

Prin anul patru aveam un mentor, un fel de guru, atotstiutor si omnipotent, despre care copiii spun lucruri trasnite.

Si-acest guru imi era indrumator in realizarea lucrarii de licenta, magnifica cercetare pentru care detineam un test si-apoi nu l-am mai detinut, caci l-am schimbat c-un altul.

Dar nu oricum, caci dupa ce l-am schimbat, i-am trimis lu' guru un mail. Că să vedeti, că am schimbat testul, c-asa cred eu că e mai bine, că să vă uitati pe test si pe lucrare in ansamblu, vă atasez in mail toate hartoagele, va rog sa-mi spuneti ce e bine si ce nu e bine, va multumesc.

Primesc raspuns in fapt de seara, salut Andrei, testul este OK, imi place si lucrarea, ar mai trebui mici modificari, pe ici, pe colo, dar tine-o tot asa.

Fericit, imi vad de treaba. Dupa trei zile, ma uit la "sent" pe pagina mea de mail.

Nu atasasem niciun document.

3 comentarii:

hpv spunea...

hahaahaaA:))
nu ma mira deloc intamplarea asta ..si eu primeam raspunsuri asemanatoare de la coordonatorul lucrarii de licenta:))

alex spunea...

hahahahahahahahaha misto, foarte fain!
ce sa zic, exact acelasi raspuns l-am primit si eu, si inafara de asta nu l-am mai vazut niciodata pe prof (nici pana in ziua de azi). el si-a bagat picioarele, eu m-am descurcat singur. fuck'um, i say!

puisorul cufurit spunea...

hpv: Si eu care credeam ca-s unicat. Sa-nteleg ca locuiesti tot prin aria culturala balcanica. :))

alex: Eu pe-al meu l-am mai vazut, dar nu-mi mai spune "Andruşca", ci se face ca nu ma recunoaste. :))