miercuri, 9 septembrie 2009

Despre adevaratul rege al sporturilor

Ma enervez periodic atunci cand ma uit la fotbal, un sport cu mult mai putin spectaculos si mai primitiv (daca e sa privim prin prisma tehnologiei care ajuta la buna desfasurare a partidelor) decat rugby-ul.

Care e un joc pentru barbati.

Am gasit pe blogul deontologului chestia asta:




Asta asa, ca fapt divers. Fotbal adevarat mai gasim prin Anglia.

Si, daca nu v-am convins, priviti asta,



...si asta,



...si mai ales asta:



Sambata, 10:30, Africa de Sud vs. Noua Zeelanda. Aia sunt sportivi, nu fufe.

8 comentarii:

adizzy spunea...

sa stii ca arata mai a real man astia de la rugby :)

molecula spunea...

ne inviti la meci? aducem noi seminte :>

boldea, monumentul pacii si intelegerii spunea...

asa maestre, primul pas e sa-i facem rugbisti, apoi sa vedem cum ii convingem sa asculte punk... si dup-aia manelistii n-or sa mai aiba nici o sansa! :))

Raka spunea...

Varu-meu de la Cluj are o vorba care s-a demonstrat a fi adevarata pana la urma, si am ajuns sa-i sustin si eu ideea:
Fotbalul si Rugby-ul si-au incurcat clasa de jucatori si publicul. Pentru ca fotbalul e un sport de domni jucat de tarani si rugby-ul e un sport de tarani jucat de domni... Paradoxal, dar adevarat, nu?
Parerea mea umila, cel putin, dupa ce-am vazut si vreo 2-3 meciuri de rugby la cae am fost mult mai entuziasmat decat am fost vreodata la o miuta mioritico-carpatina intre doua embleme...

NaziChick spunea...

desigur,asta daca nu ai invitat-o deja pe Maricica...:))

puisorul cufurit spunea...

Adizzy: Si eu am vaga impresie ca nu dorm cu papusile-n pat.

Molecula: Doar daca sunt Nutline.

Boldea, monumentul pacii si intelegerii: Mda, sa dam drumul unor manelisti intr-o arena plina cu jucatori de rugby si cand le-or face aia o Haka, s-a cam terminat cu smecheria.

Raka: Jucatorii de rugby sunt mult mai civilizati decat cei de fotbal. Ei merg acolo ca sa joace rugby, nu sa se vada la televizor, nu sa ii vada nu stiu ce pitipoanca, nu sa simuleze, nu sa protesteze si sa se tavaleasca degeaba prin noroi. Ci cu scop.

NaziChick: Inca nu. :))

NaziChick spunea...

inca,deci...
umm,cand te hotarasti,ne anunti,sa stim si noi ce facem:)))

molecula spunea...

Ahaaaa, cand te hotarasti sa ne anunti sa cumparam Nutline.