joi, 3 septembrie 2009

Fat Frumos din lacrima

Am avut o escapada de vreo doua zile prin betonata noastra capitala si-am constatat ca, daca ai pune creierele unor secretare in niste capete de cai, ar paste din asfalt. Una dintre principalele misiuni ale studentilor este aceea de a iesi din capcanele intinse de doamnele secretare. Ele sunt niste personaje de basm care intind curse si supun la nenumarate incercari spiritele tinere si entuziaste. Asa cum este instructia pentru soldati, asa este secretariatul pentru viata.

Am fantezii sexuale.

In alta ordine de idei, cineva o comite rau de tot alaturi de altcineva care face acelasi lucru, deci sunt invitat la o nunta. Ne mai sporovaim saptamana viitoare, de parca tare m-am omorit cu scrisul pana acum...

4 comentarii:

Rozalia spunea...

pai cine naibii te-a pus sa dai pe la secretariatul nostru? :)) ca presupun ca de ala e vorba... aveai ganduri sinucigase?

puisorul cufurit spunea...

Rozica: Nop, e vorba de altul. Al nostru era ferecat. Nu lipsea decat un drug de fier de-a curmezisul usii. Doamnele noastre secretare au muncit destul in timpul anului, acum trebuie sa se odihneasca.

boldea, sinucigas in reprize spunea...

da' tu cate facultati vrei sa faci mai omule?

puisorul cufurit spunea...

Boldea, sinucigas in reprize: Eu voiam 4, dar lumea m-a convins sa mai urmez doar una: medicina.

Glumesc.

Deja umblu pentru o etapa superioara pe traseul pregatirii mele profesionale: masterul. :)))))