miercuri, 30 septembrie 2009

De la pandemii la buci

Din Suceava pana la Radauti merg cu ia-ma-nene. Ultima mea experienta a fost cu un nebun, un rocker care asculta rock si facea conversatie.

Distributie:

La volan, rockerul.

In spate, trei prosti. Eu stateam la mijloc.

In fata mea, langa rocker, un copilete de vreo 14 ani cu moaca de baiat studios care isi dorea sa aiba maniere.

La radio, pandemie de gripa, populatia este sfatuita sa se-ntepe preventiv cu acul, sa ne ferim de bolnavi ca ne ia dracu, sa tusim cu mana la bot.

Rockerul: I-auzi, pandemie de gripa... Asta inseamna ca murim in masa. Ne ia dracu pe toti. Asa ca, baieti, vaccinarea si dati la buci cat mai aveti timp. Viata e scurta. Cand prindeti o femeie, ardeti-o, n-o iertati, fir-ar mama ei a dracului.

Io ranjeam. Altceva nici nu stiu sa fac.

Copiletele se foia ciudat.

Rockerul, privind la copilete: Nu-i asa, ma? Te vaccinezi si dai la buci! Zi, n-am dreptate?

Copiletele: Intr-o oarecare masura...

=))))

Rockerul: Ce oarecare masura, ma? Ce masura? 14? 15??? Sau nu-ti plac fetitele? Iti plac baieteii???

Plodul devenise vizibil incurcat. In propria masura.

Rockerul: Ia iesi tu ma afara din masina, auzi la el, intr-o oarecare masura...

Povestea e cu happy end.

8 comentarii:

Rozalia spunea...

=))
incredibil cum nimeresti astfel de scene mirobolante :))

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Sunt un ales al divinitatii. Poti sa-mi aduci bere ca jertfa.

boldea, spunea...

=))))))))))))))))) intr-o oarecare masura :)))))))
prea tare!!!!!

puisorul cufurit spunea...

Boldea.: Prea tare, dar depinde in ce masura... :))

Vorph spunea...

Bine ca nu a umblat si la bucile-i copiloiului inainte sa-l dea afara...ce ti-e si cu rockerii astia...mi-e scarba de ei!!!!!

puisorul cufurit spunea...

Vorph: Ah, mie nu. Io-i iubesc. Am trait ani de zile printre ei ca Steve Irwin printre crocodili.

Vorph spunea...

Glumeam, man...oricum, Steve iubea crocodilii ;)

puisorul cufurit spunea...

Vorph: Pai tocmai. :))