vineri, 14 august 2009

Canta cucul, bata-l vina...

Eu ma car din Bukowina.

Plec din tara pentru o saptamana si ceva. Din anumite motive, nu voi povesti nimic pe blog. Si daca e sa am vreun regret ca-mi misc fundul catre meleaguri mai insorite decat ploioasa Bucovina, atunci acel regret vine din faptul ca lipsesc de la intrunirea moto a celor de la Bukowina Motor Club (si nu numai). Lasa, next year. Anul acesta, tovarasii se vor distra fara mine. Berea si vodca merg pe gat in jos (uneori si-n sus) si fara Andrei Stanca. Have fun, people! Etzc, bestie, las-o mai moale cu bautura, ca de-aia ai slabit!

5 comentarii:

fratausheanca spunea...

Hello,Puisorule! Am fost aseara, adica vineri, prima zi , la Bucovina Motor Fest. A fost foarte fumos. Credeam ca o sa fie mult mai naspa, da' chiar o fost frumos. Lumea linistita, berea ieftina, organizare buna, ordine, curatenie, strand curat si deschis publicului, sonorizare buna, muzica buna. Bucovina au cantat superb. Si celelalte formatii au fost bunicele, dar in niciun caz ca si Bucovina :X:X. Si am fost destul de multi: eu, ietzc, anca, cipi, lupu, misu, zelotu(ionut) cu prietena, fluffy cu prietena. Toti credeau ca ietzc si anca sunt inca impreuna :))). Am baut, maestre intr-ale bautului, pana nu am stiut ce e cu mine:))). Astept sa merg si-n seara asta. Imi pare rau ca nu ai putut venit si tu. Poate la anu', nu?
Distractie placuta pe meleaguri mai insorite decat Bucovina!

fratausheanca spunea...

P.S. Apropo de titlul postului: au cantat cei de la Bucovina aseara piesa pe ritmuri de viking metal. E imnul festului. Superb. Genial.

fratausheanca spunea...

Hello again:)). Am fost si aseara la Bukowina Motor Fest, doar eu , anca si misu. Mai fain. A fost si streaptease. Doua tipe bune care s-au dezbracat total pe scena. Au cantat Truda ca nebunii, iar cei de la Cash doar coveruri. Celelalte nu cine stie ce. Okay, anyway! Sper sa fie mai bine la anu' si sa fii si tu prezent.
Have fun!

Alter Ego Blog spunea...

Vacanta placuta !

boldea spunea...

sa-nteleg ca te-ai intors sau doar ai aruncat un ochi pe-aici?

bere?