joi, 23 iulie 2009

Un' te duci tu, mielule?

Mi se spune "regele sexului".

Glumesc.

Mi se spune "moartea", romaneasca, lenta si dureroasa.

Glumesc.

Mi se spune Cibu (tot la cufurit ajungem). Care vine de la buci. Care vine, la randul sau, de la Bucifal. Care vine de la Craioveanu. Cu care seman in buletin. Asta e faimoasa porecla pe care mi-a pus-o maestrul Pleaşca. Care vine de la Placa. Care nu stiu de la ce vine. Salutari!

Am primit fotografiile de la deontolog. Iata cateva cu mine, evoluand la aparat.

De la Danzka citire. Mimam. Din pacate. Ca oricum m-a durut capul in dimineata urmatoare.

Fotografia asta a fost postata si de deontolog.

De pe langa camioane.

Io si cu el. The one. Priviti-i, va rog, mimica orgasmica si ochelarii vechi de pe vremea in care tataie al meu fugea de nemti in '45.

Plecand catre neant.

Gandind in ritm de Corsten.

Io, berea si fauritorul de buci.


Poza de cocalar. Ceea ce si sunt, in forul meu interior. Nu?

Pe asta voiam sa-l bat. Uneori am regrete ca n-am facut-o.


Teleportandu-ma la Bucuresti.


Stiu ca sunt pentru voi un punct de referinta, sunt entitatea la care va raportati, sunt un idol al vietii voastre anoste. Cu totii ati vrea sa fiti ca mine. De aceea, va permit sa ma cinstiti cu bere.

7 comentarii:

Rozalia spunea...

dude... stii...

nu stiu daca sa mor de ras sau sa plang !!!

puisorul cufurit spunea...

Rozy: Sa plangi. Plangi!!! :P

denny spunea...

O, tu, idolul femeilor si eroul tuturor barbatilor, cand ne vei permite sa te cinstim cu bere? Stii ca pentru asta traim!

Rozalia spunea...

that would please you, wouldn't it?
neah, optez sa mor de ras :P
asta daca nu era reverse psychology....

adizzy spunea...

pentru un bautor de bere..ai un six pack admirabil....aa scuze...fata din mine la ce se uita?!?..deci se vede ca ai avut parte de fun :D

puisorul cufurit spunea...

Denny: La toamna. :)) Pt ca ma car cat de curand. Dar puteti sa puneti de pe-acum banii deoparte. :P

Rozy: Paranoico! :P

Adizzy: Yep. M-am simtit super. :) Si nu ma voi opri aici. :))

alexandra spunea...

Arati putin a homosexual asa la bustul gol. Am ras cu lacrimi.