luni, 20 iulie 2009

Traind pentru a pleca

Uite c-am revenit, mi-e somn, ma doare umarul stang si nu stiu de ce, dar ma simt excelent pentru c-am facut ceea ce deontologul numeste "investing in memories". Dupa cum va spuneam, am luat-o catre soare rasare, am facut baie, am baut (insa nu mult, mira-m-as), m-am uitat dupa femei, am deplans Vama de altadata, insa continui s-o apreciez chiar si-asa cum este acum. Si-am fost prezent la Liberty Parade.

A fost OK. Desi n-as asculta bubuielile alea pe-acasa, la Liberty mi s-au parut potrivite, caci oricum nu s-ar putea dansa din mers decat pe asa ceva. Cred ca tine si de context. Oameni misto, agitatie, distractie, tot ce vrei. Si iata ca m-am adaptat, caci adaptabilitatea mea nu cunoaste decat marginile manelismului si-al muzicii populare de doi lei. Scena a fost imensa, oamenii alaturi de care m-am distrat au fost foarte OK si m-am ales si c-o porecla, traiasca maestrul Placa.

Back to betoane, back to santierul etern din casa, baga-mi-as porecla in el, astept sa plec din nou pe undeva, caci pentru asta traiesc.

Fotografiile vor veni cu alta ocazie. Astept si eu sa le primesc.

3 comentarii:

Rozalia spunea...

ah...oroare....te-ai distrat! :))
si care-i porecla pana la urma, ca nu m-am prins?

puisorul cufurit spunea...

Rozy: Eh, secret. 5 beri. Maine la 12 juma ma vad cu Hellene. Waiting for you in Jeg.

Rozalia spunea...

evident ca ti-am vazut prea tarziu invitatia :( eh... sa ma buzz-ui pe mess sa-mi zici ce mai face Elena!