miercuri, 1 iulie 2009

Hop si eu cu MJ-ul meu

N-as vrea sa fiu banuit (sic!) de lipsa de sensibilitate, de badaranie sau de o apetenta catre nihilism (sic! again). Dar eu nu mai pot cu Michael Jackson. Peste tot pe unde ma poarta pasii mei de vizionar, aud sau vad cate ceva ce tine de MJ. Stirile despre moartea lui inca fac audienta. As vrea sa nu mai faca.

A fost, fara indoiala, un om de o mare valoare. Dar m-am saturat de viata marelui artist, de sanatatea lui subreda sau de stirile conform carora era sanatos tun (doar ca-i cam cadea nasul). Mi s-a urat cu tot tam-tamul asta care s-a creat in urma faptului c-a plecat catre vesnicele plaiuri ale vanatoarei.

Omul, din cand in cand, mai si moare. Cica e o lege a naturii, chiar daca nu e inclusa in legislatie. Gurile rele spun c-ar fi o lege precum cea a gravitatiei: daca tii un mar in mana si-i dai drumul, el se va indrepta, fara doar si poate, catre pamant. Iar daca ii dai drumul unui om in lume, in mod sigur el va crapa la un moment dat.

Unii crapa in patul de-acasa, senini, cu zambetul pe buze precum dacii increzatori in puterea lui Zamolxis. Altii ajung acasa in pungi de plastic, fara cap (ramas, probabil, sa manance pufuleti) si cantarind 30 de kilograme. Altii... Ma rog, devin macabru.

Deci era de asteptat ca MJ sa moara la un moment dat. N-ar putea sa se odihneasca in pace?...

Nu, n-ar putea. Se vor gasi cu siguranta niste cretini care sa afirme ca marele maestru traieste bine-mersi pe-o insula pustie alaturi de Elvis, Che Guevara si sotii Ceausescu.

P.S.: Postul asta se refera exclusiv la Michael Jackson si la cei care sunt interesati de tot ce tine de moartea lui. Asta ca sa n-avem vorbe la proces. Cine nu pricepe despre ce vorbesc, sa nu se mai simta lezat.

4 comentarii:

adizzy spunea...

ai dreptate sa il lase sa se odihnasca...deci "de sanatatea lui subreda sau de stirile conform carora era sanatos tun (doar ca-i cam cadea nasul)." e tare funny :))

Mery spunea...

Cand tocmai citeam parerea ta despre frenezia tardiva a fanilor MJ, cioc-cioc, bate la usa. Cum usa sta descuiata, ma si pomenesc cu o domnisoara foarte simpatica care tine in mana un teanc de fluturasi. Imi intinde unul pe care ghici ce scrie? "Miercuri, 1 iulie, Michael Jackson Night, club Maxx."

Rozalia spunea...

si stai sa vezi, ca vine procesul acum, testamentul lui etc.
hohoo, ce-o sa mai fie :))
din pacate, stirile cu MJ vor fi la fel de fresh si de Craciun...

kretz spunea...

Si am auzit ca in loc de Mos Craciun, va fi Mos Jackson anu' asta..
adica mai scapam la anu' de Jacksoneza febrila..