miercuri, 8 iulie 2009

Este el, politistul rebel

Bate cineva la usa. Ma duc si deschid cu multa determinare, privind furios inainte. Si in fata mea se infatiseaza, mandru nevoie-mare, un politist.

Privirea mea devine si mai criminala, ma rog, cat de criminala poate fi privirea unui om cu moaca de pampalau, plina de praful de la glet si care arata asa:


M-a intrebat cine sunt, eu nu l-am intrebat cine este pentru ca ma durea in cot, l-am chemat inauntru in santierul etern si-am inceput sa discutam. Cand il vedeam cu uniforma aia, voiam sa pun mana pe flex si sa-i retusez tinuta de sus pana jos.

Dar discutia s-a intins. Am inceput sa vorbim de transeele din casa, de scule, de modul in care ducem tevile de la centrala la calorifere, de materialele pe care le folosim, de meseria mea de student, de el si de familia lui, Un vin, domnu' politist, Da, va multumesc, una, alta, Vi s-a spart masina, Da, Am venit sa-mi dati o declaratie c-avem nevoie de niste hartii c-asa-i procedura, Ce mai proceduri exista in tara asta, Asta e, n-avem ce face, Credeam c-ati venit in urma unei reclamatii facute de ciumpalacii astia din jur, Daca o sa comenteze cineva ca renovati, sa le spuneti ca nu-i intereseaza pe ei ce faceti dv in casa, ca si dv suportati toate usile trantite de la scara blocului 365 de zile pe an, Corect, nu m-am gandit la asta, m-am gandit sa le omor cainele, etc etc, Va multumesc mult c-ati dat declaratia, Si eu va multumesc pentru interesul dv care oricum n-o sa-mi repare geamul, e deja reparat, si totusi pentru ce-am scris o pagina, Ca sa avem si noi la dosar, Care dosar, Eee...

O bila alba pentru purtatorii de uniforme. Pe langa zece mii de bile negre. Omul asta chiar mi s-a parut simpatic si stia sa vorbeasca asa cum vorbeste un om normal.

8 comentarii:

Rozalia spunea...

vai...un politist simpatic, nu te cred!

in alta ordine de idei =))

boldea, propriul sau antonim spunea...

cu o floare nu se face primavara. poate doar cu flexul :))

puisorul cufurit spunea...

Rozy :P : Crede-ma. L-as fi infiat.

Boldea, propriul sau antonim: Corect. Sa nu crezi ca exemplarul de astazi ma face sa-i urasc mai putin. :D

Lyna spunea...

da si eu am ramas socata cand la usa mea au venit 2 politisti sa le dau o declaratie ca vecinii de sub apartamentul meu se omorau, ma rog mai mult el pe ea si au fost destul de chill politistii aia. desi imaginea lor in uniforma m-a facut sa ma simt ca intr-un film despre comunism. anywaaaay. :))

adizzy spunea...

lucky me ca nu prea am avut contact cu politisit decat cand m-au sunat sa imi ridic buletinul..si m-am speriat ca asa dur m-au luat la telefon si eu nu intelegeam cu ce gresisem..dar ma bucur ca ai avut parte de nice ones....
is that really u? cool :))

Virginica Maria spunea...

mai sunt si oameni printre politisiti...sa avem onor

Creierul spunea...

te provoc sa vii asa la raluca radu :))))
iar despre politisti, de-as fi dat si eu peste dastia asa cand am avut parte de ei...e sad ca-s prea putini

yahoo status spunea...

Salut , doresti sa facem schimb de linkuri ? blogul meu este www.timisoararomania.ro , am page rank 3. Un link exchange ne-ar ajuta pe amandoi .

Numai bine ,
Tudor
admin@yahoostatus.ro