miercuri, 29 iulie 2009

Cand berea si semintele sunt prietene cu filmul

Crangasiul meu e un cartier in plina dezvoltare. Poteras isi face treaba, planteaza copaci, scurma pamantul, pune banci, reface o fantana arteziana care pisa apa in zilele ei bune si a renovat un parc care inainte arata jalnic. Pentru ca, nu-i asa, hotia pare singurul catalizator al dezvoltarii. "Parandaratul" lucreaza pentru unii, dar si pentru noi, platitorii de taxe.

Iar de la o vreme, asupra acestui parc s-au pogorit privirile zeului culturii si se organizeaza tot felul de evenimente.

In seara asta am mers cu Ani si cu Alexandra la cea de-a doua seara a festivalului de film de scurtmetraj "Cine Cinema Film Festival", eveniment care se va incheia la 1 august. Mi-au placut doar doua dintre cele sapte scurtmetraje. Primele doua. Unul din celelalte cinci mi s-a parut prost, iar pe unul nu l-am vazut pentru c-am mers sa ma pis intr-o buda ecologica urat mirositoare. Cine stie ce-am pierdut...

Cocalarimea se zbantuia in voie. O luminita rosie de laser se preumbla, din cand in cand, pe ecran. Micii sfaraiau, berea curgea in valuri dinspre dozator spre stomac, eu m-am trezit c-o hartie in paharul cu bere si m-am alimentat din berea si marinimia Alexandrei, iar tiganii mancau seminte pe iarba cu o frenezie demna de-o cauza mai buna. Nu stiu cat de mult s-au cultivat, insa i-am apreciat pentru faptul ca n-au urlat ca bezmeticii atunci cand intr-un film s-au profilat doua ţâţe goale. Cred ca intrasera in contact cu partea de cultura care zace in ei intr-un mod atat de latent.

Ce mai, sunt un domn.

In alta ordine de idei, maine plec din Bucuresti si voi pierde contactul cu netul. Poate ca voi mai scrie din cand in cand, dar nu promit nimic. Imi iau "concediu" pentru o luna. Simteam nevoia de asa ceva. Planuri sunt multe si ramane de vazut cate voi realiza. Va urez ce-mi urati voi mie.

Hasta la vista!

3 comentarii:

YukiAme spunea...

asta inseamna ca ne vedem la o bere candva prin spetembrie?

in alta ordine de idei: ai citit ' Calcanul'? :D

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Cam prin septembrie. :D Si m-am apucat de gatit calcanul, e in curs de fierbere. :)) Imi place.

Călin spunea...

Concediu de o lună? Asta da!