marți, 14 iulie 2009

Ave pomus fructiferis!

Nu-mi plac prostii aroganti. Nu-mi plac oamenii care au rumegus in loc de creier si care te privesc de sus atunci cand indraznesti sa respiri oxigen la mai putin de doi metri distanta de ei.

Nu-mi plac cei care te-ntrebau ce-nseamna "euluci", gandindu-se la eunuci si regasindu-se in explicatii.

Nu-mi plac cei care intr-a 12-a inca citeau din manuale urmarind randurile cu degetul, precum si cei care n-au citit nici macar o carte in viata lor si care cred ca-s cu trei clase (din trei) peste muritorii de rand, doar pentru ca se afla la volanul unui BMW de niste multe zeci de mii de euro.

Dar atunci cand iti parvine pe la urechi un tril de veste conform careia BMW-ul a pupat copacii si ca nu mai exista, parca-ti doresti (in premiera) sa-l intalnesti pe arogant, sa-l intrebi ce-i face masina si sa vezi daca-ti mai intinde cheile la misto, indemnandu-te sa faci o tura, "hai, Stanca, curaj".

M-am pisat intotdeauna pe BMW-ul cu pricina. Acu m-as pisa cu spor si pe fiarele contorsionate. Ah, distanta asta care ne desparte...

Pa si PU. LA revedere!

P.S.: Daca se gandeste cineva sa ma acuze de rautate sau de faptul ca ma bucur de necazul altuia, ma voi gandi numaidecat sa-l acuz si eu de pupincurism fata de arogantul cu pricina, care a nascut fascinatie in mintile unora si dorinta de a-i da o limba de jos pana sus, doar pentru ca si-a tras o casa hidoasa si-a condus un BMW scump.

3 comentarii:

adizzy spunea...

ee la cate bmw-uri si q7 nu le-am urat eu aceasi soarta...fara victime umane numai victime material(metale)...imi pare rau de pom..dar bine ca a fost acolo :D

Rozalia spunea...

:)))) karma's a bitch, eh?

boldea spunea...

ce inseamna euluci?