luni, 29 iunie 2009

Unde-a disparut agitatia emo?

Tin sa ma declar profund dezamagit de activitatea emochizilor (emochid = englezescul "emotional kid" = persoana care se deosebeste de oamenii de rand prin frezura facuta cu flexul si alura de spectre nedefinite care bantuie si plang frecvent).

Hippiotii au rezistat ani buni si-i putem admira si astazi, satanistii vor trai pe vecie (chiar daca ei nu cred in ea), iar neonazistii se zbat de zor sa agate femei prin teribilismul lor.

Numai emochizii mi se par pe cale de disparitie. Ce dracu, ma, tocmai acu v-ati gasit s-o lasati mai moale, cand e criza si-aveati zeci de motive sa va crestati cu lama?

Sau nu mai aveti bani de lame?...

7 comentarii:

alecs spunea...

nu e vorba de asta. spunea unu la un moment dat ca era pe cale de disparitie dusmanul natural al emochizilor, si anume manelistul. ei bine, acum maelistul a revenit in forta, dupa cum se poate constata, iar emochizii au subtiat randurile ca efect imediat.

ceea ce ne trebuie noua e o forma de supraom care sa combata manelistul - dar tare nu-mi dau seama cum ar putea fi acel supraom. trebuie ceva mai nesimtit, mai zgomotos, mai ostentativ, si in acelasi timp sa fie de partea noastra. e aproape imposibil

Creierul spunea...

in calitate de hipioata satanista nihilista ce ma aflu, tin sa te anunt ca eu una cred ca exista "pe vecie", in special after we take over the world.
iar despre emochizi, cre ca exista de mai mult timp decat hipiotii, si ca exemplu, eminescu, primul emo :P
dar...da...cam dispar, daca se sinucid, oricum e mai bine fara ei :D

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Intr-adevar, e cam greu. Dar eu nu-mi pierd speranta. Ma bazez pe faptul ca manelistii au un comportament nu doar distructiv, ci si autodistructiv. A murit el Imperiul Roman, si n-or muri manelistii din Romania?...

puisorul cufurit spunea...

Creierul: Nu e mai bine fara ei. In natura exista un echilibru. Emochizii se gasesc si ei undeva pe lantul trofic, sunt si ei o rotita in angrenaj, iar daca dispar, poate va avea loc un cataclism de proportii.

boldea, distrugatorul de lumi si mancatorul de pizza spunea...

stii, chiar ma gandeam ieri la o specie care i-ar putea combate pe manelisti. singura solutie pe care am gasit-o au fost niste punkisti imensi, de doi metri si zece si o suta cincizeci de kile, amatori de rugby. dar pana imi voi construi aceasta armata, mai avem de suferit.

adizzy spunea...

nu mai sunt la moda, lumea e ocupata cu criza financiara si nu ii mai baga in seama asa ca acuma cauta si ei ceva nou ...sau poate s-au manelizat si ei :(

Anonim spunea...

Ca sa punem capat manelarilor,o alianta intre rockeri,punkeri si altii care sunt impotriva manelelor ar fi bine venita,la urma urmei dusmanul dusmanului meu mi-e prieten nu?