vineri, 19 iunie 2009

Topul cufurit al barurilor si teraselor

Cica s-a terminat anul I. Am facut iesiri dintre betoane, am cunoscut oameni, am baut, am cantat, am ras. A fost frumos, pe sistemul "sa fie pace, ce atata vrajba?".

Si e un bun moment pentru a face un top 10 al barurilor si teraselor prin care m-am preumblat in cei cinci ani de facultate pe care-i am la activ.

Ca orice student, am petrecut cu spor. Incepand din primul an de facultate, cand un anume Radu, baiet bun, dintr-o bucata, coleg de camera si de suferinta (caci stateam cu doua proaste) m-a dus...

1. la Moş. Credeati ca la curve? Nu stiu cum se chema localul, dar mosul era un chelner genial, pe la vreo 60-65 de ani, care spunea bancuri teribile. Daca te vedea trist, musai iti zicea vreo doua si sfarseai prin a rade ca un nehaladit. Imediat dupa ce am terminat anul I si m-am mutat din Salajan (acolo unde troneaza Andra), localul a fost ras de pe fata pamantului. Sper ca mosul e sanatos, voios si-i incanta si pe altii cu bancurile lui...

2. Piranha. In Regie. Il frecventez de vreo 5 ani. Au cea mai frumoasa terasa si cei mai nesimtiti chelneri.

3. La Motoare e mereu sarbatoare. De prin anul III ma cocot pe-acolo si-o Skol cu spor. Briza TNB-ului imi strapunge freza, crizele de ras se succed cu repeziciune iar noada curului ma doare de la tolaneala pe scandurile de pe langa pereti.

4. Aoleu, Jeg-ul din Leu. De 5 ani ma bucur de cea mai ieftina bere. Sunt un client cu state vechi, caci unde dracu sa bei daca ai seminarii la etajul 5 sau 6 si te saturi de aberatii pseudo-culturale?...

5. Filos Grozavesti. Acolo sed plin de intelepciune mai ales cu tovarasu' Vali. Si mereu exista chelnerite faine si atmosfera la meciurile de fotbal. O Skol si-acolo cu spor, caci au bere ieftina.

6. Curtea Berarilor. Au bere buna, nu e foarte scumpa si prietenii stiu de ce.

7. Club 21. In Regie. Pizza ieftina si-un bun vin fiert pe timp de iarna. Acolo am facut cea mai lunga criza de ras. 4 ore fara 15 minute. Ca-n sfertul ala de ora s-a dus facatorul de glume sa se pise.

8. La Biblioteca in Cismigiu. Preturi cam mari, dar locul e dragut. Si poti sa-i pacalesti pe fraieri ca esti cult in cap si ca mergi la biblioteca sa patrunzi adancimile fiintei umane.

9. Mi-a placut in Cool Cat. Acolo poti sa stai cu cracii-n sus, sa mazgalesti peretii si sa-ti tiuie in creier muzica de bormasina. Continui sa cred ca acea chelnerita draguta ar arata mai bine daca s-ar imbraca altfel.

10 Sa vedem... Lucky 13? Fire pe timp de iarna? Barul din subsol de la Matematica? Toata Regia? Home la Romana? Si altele?...

8 comentarii:

deontologu spunea...

daca adunai banii pe care i-ai beut iti luai golf. :)) asadar, te felicit pentru ca i-ai baut.

Rozalia spunea...

:))))
dap, foarte tare topul asta, ce sa zic... la mai multe in anul ce vine, sa fie pace! :D

puisorul cufurit spunea...

Deontologu: Vorbeste invidia, ba!... :))

Rozalia (cu accent pe primul "a"): Hm... In anul ce vine s-ar putea inregistra rasturnari de situatie in cadrul topului. Acu, la cat am baut in cinci ani de facultate, e greu de crezut ca mai pot descoperi ceva care sa-si faca loc in top. :))

andra/pingu/salajean frate!:P spunea...

ce top de radauti e asta mah?:P si multumesc k m-ai mentionat:)) daca treci pe aici pe la mine prin zona ai spatele asigurat de baietasii mei :)) :D

puisorul cufurit spunea...

Andra bla bla: Iti multumesc pt faptul ca-ti exersezi instinctul matern vizavi de mine. Esti o scumpa. Incepand din seara asta, o sa dorm linistit. Mi-am largit arealul in care nu mananc bataie cu inca un cartier. Si ce cartier... :))

fratausheanca spunea...

puisorule, ai uitat de "bufet", de moisuc, de horodnic...
si sa nu mai zic de lunca, de scoala :)))

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: Mda, doar ca m-am gandit la barurile studentiei, or eu le asociez cu Bucurestiul. Normal ca lunca si bufetul ocupa un loc aparte in inima mea. :)) Si moisuc la fel. Dar la horodnic nu prea am baut. nu stiu de ce, dar am antipatizat intotdeauna locul ala. Probabil din cauza faptului ca ma enerva patronul.

Lyna spunea...

i second motoarele desi acolo vin multi oameni foarte trendy si se rup in figuri triste; biblioteca e so-so; cool cat-u' a fost tare pana sa ma satur de mizeria de pe acolo si pana sa imi invinetesc mana de un perete :-" ; da fire-u' pe timp de iarna merita si de restu' nu stiu.