joi, 25 iunie 2009

In interiorul creierului

Pe langa indivizii antipatici care stau mereu in fata blocului si-mi tulbura confortul psihic cu latratul lor, in arealul meu de raspandire fiinteaza cu spor si niste mamici.

Unele dintre ele isi castigau existenta, pe vremuri, prestand diferite servicii prin mandra noastra capitala care, cu indulgenta, ne incape pe toti. Puteti sa ma credeti pe cuvant, informatia e pe surse. Ca-s si eu un fel de deontolog la mine pe palier. Detalii, la bere.

Si orice tarfa are dreptul sa se marite. Asa ca si aceste distinse reprezentante ale sexului frumos (si incercat de vitregiile sortii) si-au gasit niste ciumpalaci cu priviri de duri, virgini mental si increzatori in firea umana, care sunt ferm convisi ca femei ca ale lor nu mai are nimeni.

Intr-adevar, ca la ei, la nimenea.

Si aceste muieri, posesoare de plozi cu nume de italieni si care cred ca un copil se poate creste in fata blocului, band bere si mancand seminte, sunt suspectate in mod constant (de catre mine) de lipsa de creier.

Astazi, insa, am ramas tablou. Ieseam din scara blocului si ma indreptam vertiginos spre haos, cand era sa ma impiedic de una dintre toante. Statea cu plodul afara, in cur pe scari, si citea o revista.

Initial, am zis ca nu vad bine. M-am oprit putin, m-am scarpinat in cap si m-am uitat de sus pe una dintre paginile revistei al carei inteles dorea sa-l patrunda. Moment in care am observat un titlu mare: "IN INTERIORUL CREIERULUI".

Poftim???

M-am intrebat ce gandea (?) ea in acel moment. Era, oare, constienta ca poseda un creier? Sau citea cu atata ravna despre interiorul creierului asa cum as citi eu despre ciocul ornitorincului australian?... Adica despre ceva ce, in mod evident, n-am?...

Mi-e teama ca nu voi gasi niciodata raspuns la aceasta intrebare. Oricum, mi se pare ca activitatea distinsei individe semana cu activitatea mea de studiere a limbii latine in liceu. Adica citeam despre ceva ce-a fost odata si-acum nu mai exista. Sau, ca sa fiu mai explicit, despre ceva mort.

2 comentarii:

alecs spunea...

bai andrei, posturile tale sunt din ce in ce mai misto. incep sa devin invidios!

puisorul cufurit spunea...

Alecs: :)))) Ma simt flatat. :))) Dar uite ca mi-am revenit. Scriu din nou execrabil. :))