sâmbătă, 27 iunie 2009

Geamul meu se face praf

Ma scol dimineata, nu ma duc la metrou. Ci in parcare ca sa ma-mbarc intr-un automobil, fredonand "Lumi albe" de la Chilian. Lumile albe mai erau cum erau, insa cele argintii, culoare metalizata, se facusera praf conform versurilor si-aveau un geam spart. Niste ciumpalaci au vazut suportul de la GPS infipt in parbriz (lasat de tata acolo, stiti expresia, "in ciuda p*lii") si-au crezut ca si scula aferenta habiteaza in acelasi areal clar determinat.

S-au inselat, insa eu si cu-al meu tata am ramas cu masina sparta si geamul lateral dreapta slobozit peste tot.

Zice tata sa sune la politie. Ca sa ce? Eh, ca sa vina astia sa constate, sa ia o amprenta, poate cioflingarul e in baza lor de date, fir-ar mama lui a dracului, cristosii si dumnezeii.

Si suna tata la 112, caci, nu-i asa, avem la dispozitie un serviciu gratuit prin care putem semnala neregulile de pretutindeni. Si-a dat peste-o surda care n-a priceput aproape nimic.

Intr-un final, vin militistii, unul cu moaca de manelist si altul chel in cap, mic, gras si antipatic.

Si-au ajuns la noi din intamplare, "c-avea unul fler", caci aia de la 112, dupa cum spuneam, era surda si n-a inteles nimic.

M-au intrebat la un moment dat ceva, dar nu le-am raspuns. Iar daca tata credea ca o sa vina vreun sepcar sa dea cu praful de amprente ca sa se indeplineasca un act de justitie, acu s-a urcat frumusel in masina si s-a dus la sectia 20, ca sa stea la cozi, sa scrie o declaratie si sa mai suporte cativa aroganti. Si in continuare ma intreb de ce.

Caci buhaii aia doi n-au facut altceva decat sa ceara un buletin, ca sa-si faca ei activitatea si sa se planga de cate au pe cap, saracii cretini platiti din banii nostri.

2 comentarii:

richie spunea...

Amprente? :)) Poate daca murea cineva in masina veneau de la criminalistica sa-ti "prafuiasca" portierele. Altfel nu. La mine la lucru au fost sparte masini in timpul zilei in fata cladirii, chestii de secunde, pentru un portmoneu uitat sau o haina si la fel au venit si-au constatat. n-ai ce face, eu m-am invata sa nu las nimic la vedere ca geamu e scump futui. mai bine il lasi deschis :))

puisorul cufurit spunea...

Richie: Io stiam cum merg treburile, dar tata a zis ca-s eu prost si habar n-am. :))