duminică, 7 iunie 2009

Eu cu cine votez?

Maine cica ar trebui sa mergem la vot. Asa ne-a zis Ba Sexu. Pentru ca suntem mai responsabili in fata Europei decat sunt partidele politice. Muie.

Eu nu ma duc la vot. Nu am pe cine sa votez. Am mai vorbit despre asta si cu alta ocazie. Nu ma convinge nici macar apropierea de urna electorala, care se afla dupa coltul blocului, la un liceu care-mi poarta numele.

O sa merg sa votez atunci cand o sa apara pe scena politica acel politician care va recunoaste c-a furat, c-a mintit, ca are de gand sa mai fure si sa mai minta ca sa-i fie lui bine si sa castige multi bani. O sa merg sa votez atunci cand va iesi la rampa acel politician fara falsa pudoare care va dori legalizarea drogurilor usoare, a prostitutiei si a altor lucruri care se petrec nestingherite pe aceste meleaguri, cu sau fara vreun suport legal. O sa merg sa votez atunci cand voi constata ca exista un politician care sa nu fie dispus sa pupe-n cur biserica pentru sprijin politic.

Da, o sa merg sa votez atunci cand...

Prin urmare, n-o sa votez niciodata.

"Eseu despre luciditate". O carte scrisa de marele Saramago despre votul in alb, limitele democratiei si nu numai. Enjoy the ride!

Niciun comentariu: