marți, 23 iunie 2009

Despre posirca si vampiri

Am baut o bere la Oktoberfest, pe strada Selari. Nu va zic si numarul, pentru ca oricum au bere proasta si mergeti degeaba. Daca v-ar placea berea proasta, n-ati mai citi blogul cufurit. Cata logica.

Ne-a prins si ploaia si-am cunoscut o nebuna. Au inviat incasii, maiasii si... Aztecii! Asa, aztecii, Iar noaptea umbla strigoii pe Lipscani, sunt inalti, poarta parpalac negru de Pardaillan si nu, n-au chelia lui Kojak. Am primit si-o recomandare: sa mananc usturoi sau sa-l agat pe la ferestre, intr-o spasmotica si frenetica incercare de-a ma feri de duhurile rele, A intrat dracul in noi, ia uite cum se grabesc aia, De la draci, nu? Sotto. Asa, normal, da sa-ti zic ceva: vine apocalipsa, Ei na! Daaaaaa, nu vezi cum ploua? Haideti ca merg cu nava spatiala, Ok, drum bun, atentie la prioritatea de dreapta si de sus, ca unii circula ca nebunii.

Nu uitati: cheia succesului sta in usturoi. Da-l incolo de partener de viata. Moarte nasurilor simandicoase! Moarte vampirilor! Si-asa o s-ajungem sa mirosim cu totii la un moment dat.

Da, stiu c-ati avut o revelatie. Cu placere.

10 comentarii:

Rozalia spunea...

m-ai pierdut printre randuri :)) dar interesanta noapte ;)
apropos, circula o teorie de ceva vreme cum ca usturoiul nu mai functioneaza; atunci ce te faci? :))

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Mananc ceapa. :)) Intotdeauna exista o solutie.

Duduia Teo spunea...

m-am intalnit si eu cu tanti aia... in springtime-ul de la universitatii :))

Raka spunea...

Ca tot vine vorba de apocalisa si chestii ciudate, irationale si fara rost, macar poa' sa fie taota treaba mai amuzanta :))

Check this out :)
http://xkcd.com/599/

boldea, blestemul din intuneric spunea...

mie mi-ai facut pofta de pizza

puisorul cufurit spunea...

Duduia Teo: Inseamna ca e celebra. La fel de celebra ca apocalipsa. :))

Raka: :)) Danke.

Blestemul din intuneric: De-o pizza apocaliptica? Cu salam apocaliptic, cascaval apocaliptic, ardei apocaliptici, rosii apocaliptice si pucioasa? Doriti pucioasa dulce sau picanta?...

Raka spunea...

Pucioasa deloc, va rog. Da' mai aduceti-mi va rog niste masline radioactive si inca o SULFnita ? :))

boldea, navalnica goana spre haos spunea...

da, asa e buna, multumesc. si-o bere :D rece ca mortu'

puisorul cufurit spunea...

Navalnica goana spre haos: Imi pare rau, avem doar bere calduta ca incalzirea globala. Dar va putem servi cu un absint tare ca dintele lui Dracula. Doreste si doamna o pizza apocaliptica?...

boldea, dragalasul pamatuf roz si demonic spunea...

consoarta nu serveste pizza niciodata