marți, 30 iunie 2009

Despre lantul audio-trofic

Inspirat de ideile lui Alecs, am incercat sa-mi imaginez care este lantul trofic ce razbate transant in mentalul colectiv. Dar, pentru acest demers epuizant, voi avea nevoie de ajutorul vostru.

Exista, fara doar si poate, un nucleu al nucleului, format din rockeri, punkeri si manelisti. Fiecare este dusmanul natural al celorlalti.

Undeva, in afara acestui nucleu al nucleului, se afla cei care asculta doar muzica house. Unii dintre acestia urasc manelele, dar foarte putini manelisti ii urasc pe "houseri", deoarece aceste doua specii se intrec mereu in zgomot urban, deci au anumite afinitati.

Houserii si punkerii se detesta reciproc. Acelasi sentiment de agitatie motrico-intelectuala survine si atunci cand houserii au de-a face cu rockerii, insa aici exista o mica sansa de reconciliere. Se dispretuiesc, dar nu dezgroapa oficial securea razboiului.

Acestia reprezinta, cu totii, Nucleul.

In afara nucleului, am considerat adecvat sa-i plasez pe rapperi. Acestia detesta Nucleul si tot ce tine de societate, mama, curve, politisti si Eminescu. Dar pe Nucleu il doare-n cur de rapperi.

De asemenea, tot in afara Nucleului se afla cei care asculta muzica clasica, deci sunt culti in cap. Intre acestia si Nucleu exista un mare semn de intrebare. Nimeni nu intelege nimic. Insa exista o anumita afinitate intre "clasici" si rockeri.

"Clasicii" si rapperii se uita unii la altii ca viteii la poarta noua.

Toti cei pe care i-am mentionat mai sus le dau la coaie celor care urasc muzica.

Am facut si un desen ca sa intelegeti mai bine modul in care privesc fenomenul.


Analizand schema de mai sus, putem observa faptul ca cei mai indicati pentru extirparea manelistilor sunt punkerii si rockerii, daca s-ar inmulti si ar destabiliza lantul trofic care este, pana acum, relativ echilibrat. Sau daca, vorba lui Alecs, ar exista o armata de punkeri (sau de rockeri) imensi, de doi metri si zece si o suta cincizeci de kile, amatori de rugby.

Desi cred ca strategia cea mai nimerita ar fi o astfel de armata, dar care sa fie formata din "houseri" indoctrinati, pentru ca, nu-i asa, manelistii nu vaneaza "houseri" decat in situatii exceptionale si nu s-ar astepta la o astfel de mutare.

Ma indoiesc c-am putea gasi un dram de agresivitate cotropitoare la cei care il asculta pe Beethoven.

P.S.: Astept cu nerabdare completari.

7 comentarii:

Cristian M spunea...

Bestial desenul! :))

alecs spunea...

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bai, esti piramidal, sa dea dracu'

stiu ce-mi pun wallpaper cand ajung acasa :)))

adizzy spunea...

ziceai ca in nucleu se afla punkeri rockeri si manelisit si fiecare este dusmanul celuilalt..in teorie caci in parctica nu de putine ori am vazut specia punker si rocker fratenizand importiva manelistilor..
dar interesanta idee...:D

Rozalia spunea...

pey si emochizii unde sunt? sunt si aia o specie, chiar daca s-au subtiat... si neo-nazistii? them as well.
pe langa asta, da, sunt de acord cu adizzy, cateodata vezi un pletos c-o creasta militand together impotriva manelo-hauserilor. si inca o chestie, manelarii si houserii sunt de cele mai multe ori one and the same, deci poate d-aia se inghit.

gata, se profileaza o armata, ceva, orice? :D :D

boldea spunea...

sa nu uitam ca exista oameni ca mine, polifonici. ascult si rock, si punk, si rap. da' nu-s nici punker, nici rocker, nici rapper. sunt moldovean, la dracu, si ma'nerveaza manelistii. de houseri nu ma iau, ca am baut cu ei mult (timp) si mult (alcool).

Anonim spunea...

Hmm le dau dreptate unora care spun ca rockeri si punkeri ar putea ingropa securea razboiului,am vazut si eu de asemenea o gramada de punkeri intr-o rockoteca,erau de-ai casei deoarece se intelegeau cu toata lumea radeau si beau cot la cot cu rockeri,de asemenea am putea primi un ajutor nesperat din partea hip hop-erilor,multi dintre ei urasc manelistii,cine stie poate chiar si de la rapperi,asa ca manelari tremurati!!!!
The Etzc

puisorul cufurit spunea...

Cristi: Mersi. E genial precum autorul sau. :))))

Alecs: Ma simt onorat. Si n-as fi reusit fara tine. Ti-am spus ca o sa ma straduiesc sa ti se recunoasca meritele pana mori. :))

Adizzy: Mersi pt sugestie. Am tinut cont de ea in completare. :))

Rozalia: Astept cu nerabdare sa incerc si eu sa ascult muzica neo-nazista sau emochida. Dupa care o sa-si gaseasca si ei, numaidecat, un loc in lantul audio-trofic. :P

Boldea: Si eu am baut cu toti. Chiar si cu manelisti. Ce sa-i faci, uneori ramai prieten cu niste oameni pe care i-ai cunoscut in scoala primara, dar care o apuca mai tarziu pe carari gresite. :))

The Etzc: Adevar grait-ai! Desi nu mai ai nicio autoritate in domeniu. Te-ai tuns. Imi pare rau. Mai dai doua beri pentru c-ai savarsit acest sacrilegiu fara sa-ti dau eu voie.