vineri, 5 iunie 2009

Despre iarba, curve si liga a treia

Am si eu, la fel ca toata lumea, o adresa de mail. Pe care o folosesc in mod selectiv. Pentru ca e mosia mea. Prin urmare, am 2160 de mailuri necitite. Si consider ca inca-s putine.

Cu toate acestea, obisnuiesc sa citesc mailurile intitulate, de exemplu, "foarte important".

N-am inteles pentru cine este atat de important. Par example, astazi am primit vreo trei mailuri care sunau la fel. Si in care "coalitia impotriva statului politienesc" IMI CERE (cat de neinspirat a fost dobitocul care a compus poezia!...), printre multe altele, sa-mi amintesc faptul ca majoritatea europarlamentarilor romani au votat in Parlamentul European "Rezolutia Catania". O rezolutie prin care se cere legalizarea casatoriilor intre homosexuali si legalizarea unor droguri usoare.

Na, si???

Cata ipocrizie!... Trecand peste eterna tematica privind legalizarea casatoriilor intre homosexuali, ma enerveaza toti pudibonzii care se declara impotriva legalizarii drogurilor usoare. Desi au bagat in ei, in marea lor majoritate, mai multa iarba decat poate o vaca sa pasca.

In momentul de fata, cine vrea sa fumeze, fumeaza. Nu-l impiedica absolut nimeni. Nici legislatia si nici politia (care fumeaza la randul ei). Daca vrei iarba, dai un telefon si ai in secunda doi. Aceasta este realitatea.

E ca si cu prostitutia. Pe care n-o legalizam dintr-o falsa pudoare demna de-un popor din liga a treia. Desi marea majoritate a barbatilor a mers la curve cel putin o data in viata. Desi curvele profeseaza fara alte strabateri decat cele telurice, nefiind stingherite decat de niste politisti care trebuie sa aiba activitate la dosar si de niste boli pe care le incaseaza tocmai din cauza lipsei unor reglementari legale si a unor proceduri menite sa impiedice "sifilitizarea" populatiei masculine si, implicit, a celei feminine.

Eu ma uit la olandezi. Acolo, in Olanda aia a lor, bagi iarba in tine pana-ti iese pe ochi. Iar curvele sunt voioase si sanatoase. Toata lumea e fericita, economia duduie, sistemul de sanatate luceste precum Luceafarul eminescian, au autostrazi, au infrastructura, turism si cultura.

Noi de ce dracu ne impiedicam in rahaturi de-astea de pudibonzi ieftini???

3 comentarii:

adizzy spunea...

nu cred ca mai are rost sa spun cata dreptate ai...legat de mailurile ce le-ai primit..eu ma intreb tot timpu oare astia chiar verifica ce zic acolo sau zic numa asa..ca spuneai ca scria ca parlamentarii nostri au votat pt..oare au verificat sau au zis numa ca sa ii "murdareasca" ..sincer si ca votam si ca nu..nu conteaza..da din spirit civic merg la vot si votez pe ala care e mai cute fizic ca primisiunile sunt cam la fel..si oricum nu e parlamentul romaniei ca sa fie legea junglei si a somnului, acolo chiar se lucreaza

Anonim spunea...

prietene e un "post" bun (poate ca si celelalte, pe care eu nu le-am citit) si talent sr tr sa faci o cariera di asta :) Poate in viitor eu te iau cu mine sa fumezi si tu ma duci la curve (si asa poate combinam experienta acumulata separat ). ps dai o bere pr coment

Lyna spunea...

pt ca romanii sunt niste ipocriti. :D