luni, 22 iunie 2009

Despre feministe

In prezentul in care ne scaldam cu spor, feministele urla atroce, frenetice si feroce si injura barbatii, cuprinse de spasmele istoriei care le da fiori si de o neagra amintire cu flash-uri de cratita, de lipsa unui preludiu si de stat acasa in zilele de vot.

Eu nu inteleg o chestie. Daca suntem cu totii egali, de ce trebuie sa cedez locul unei femei in autobuz sau prin alte spatii, inchise sau deschise larg, si de ce trebuie sa intre ea prima pe usa? De ce ma condamna societatea daca dau dovada de acelasi tupeu de care dau ele dovada si sunt numit badaran, misogin si altele asemenea? Si de ce ar trebui sa stau si eu la bucatarie, daca nu-mi place si daca ea nu ma ajuta la mutat dulapul atunci cand imi ies mie venele din cap din cauza constitutiei initial rahitice de care dispun?

Unde e dreptatea?...

Imi vine sa plang. Ma simt asuprit.

Trecand peste mistoul ieftin, caracteristic speciei cufurite, tin musai sa ma declar impresionat de frenetismul feminin din ziua de azi si de agitatia motrico-intelectuala care le apuca pe unele femei, feministe convinse, atunci cand vine vorba despre barbati.

Se-apuca si-i injura intr-o maniera demna de sexul frumos, ii ataca, le anuleaza orice merite intelectuale si vorbesc despre ei cu un dispret suveran, demn de niste fiinte superioare.

Si ma intreb cat or fi suferit in primele relatii cu sexul urrrat (foaaaarte urrrrat, nu?) daca le-a apucat acu' frenezia in halul asta.

Iar reactiile mele se slobod in doua directii:

1. Imi vine sa rad. Daca am peste trei-patru beri la bord, fac chiar si-o criza de ras.

2. Mi-e mila. Pro-fund. Iar instinctul meu de salvator isi face aparitia.

O parere in "cod opus" gasiti la Rozalia. Dar iertati-o, domnilor, caci nu stie ce face. :P

8 comentarii:

Rozalia spunea...

Draga Puisor, n-ai inteles cateva chestiuni cruciale. Sunt feminitsa in sensul in care cred in drepturi egale intre noi. Nu in sensul in care va desfintez pe voi, barbatii. Nu. Ba din contra, ma cred capabila sa te ajut cu mare bucurie sa cari dulapul.
Sau orice altceva crezi ca intra la categoria de tipic masculin.
Si you missed the point of my post. Repet, yet again, nici nu v-am atacat, nici nu m-am simtit lovita in orgoliul meu de femeie. Doar ca nu inteleg unele manifestari ale unor masculi-wannabe. Asta nu inseamna ca ar trebui sa te simti si tu printre dilemele exprimate de mine. Dar, totusi, te simti. Oare de ce?
That being said, this is fun :))

kretz spunea...

=))...and again...oamenii mor in Somalia!!

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Mda. Dar ma intreb d ece te simti tu? N-am popenit pe nicaieri faptul c-ai fi tu feminista. :))

Kretz: Eu cred cu tarie ca si-n Somalia exista feministe. Mai negre, mai flamande si cu tatele mai lasate. Sunt peste tot. Invadeaza lumea mai rau decat chinezii. :))

YukiAme spunea...

vreau si eu exemple de urlete din astea atroce si frenetice :)

andra/pingu/salajean bici spunea...

fight fight! si totusi cum ramane cu afacerea cu trabucul?:->

fratausheanca spunea...

Bai puisorule, hai sa-ti zic o chestie, fara sa ma laud:)): in clasa a 9-a l-am "impresionat" pe un coleg de clasa, cel mai destept, ala care merge la olimpiade nationale s.a.m.d, dar care e si foarte de viata, nu un geek autist spunandu-i ca am considerat intotdeauna barbatii mai inteligenti decat femeile... So, desi-s de gen feminin, te sustin:)).

puisorul cufurit spunea...

Yuki: La proxima bere. S-au inmultit feministele in jurul meu. O sa-ncep sa ma simt, printre femei, ca un roman in Harghita printre unguri. :))

Andra bla bla: E pe rol. :))

Fratausheanca: Bravo, stiam eu ca ma pot baza pe tine. :)) Stiu eu ce prietene am. Respect! ;;)

Creierul spunea...

ca sa nu zici ca sunt feminista si ma oftic...va felicit din toata inimioara mea de hipioata nihilista ca v-ati tinut de cuvant si chiar ati luat note mai mari la ici...:)), nu ma asteptam sa fie altfel:P
vreau sa stiu ce-ati scris diferit de mine, ca tot eram pe-acelas numar=)) )