duminică, 14 iunie 2009

Daca n-ai un batran, sa nu-ti cumperi

A scris Yukiame o chestie. Si, in timp ce citeam, mi-am adus aminte de o intamplare care m-a enervat.

Intr-o buna zi, aveam glezna cat o vaca. Mi-o sucisem intr-o groapa. Am urcat cu greu in autobuz si-am considerat necesar sa-mi pun curul pe-un scaun, ca sa nu ma sprijin in picior.

La un moment dat, urca o baba si se posteaza langa mine c-o atitudine martiala de Unterscharfuhrer SS. Eu, galant, nu ma ridic.

Un mosneag isi odihnea ciolanele in fata mea si, vazand-o pe baba, s-a gandit ca poate s-o agate daca o face pe manieratul. Si credeti ca s-a ridicat? Nu! A inceput morala.

Ca nu stiu ce, ca tinerii din ziua de azi, ca nu mai exista respect pentru batrani, ca nu mai da, ca ma omori, ca-mi curge sange.

Eu, galant in continuare, imi odihneam glezna. Dar se mai umflau niste chestii in mine: nervii.

La care baba, de asemenea galanta, educata nevoie-mare: "Lasa-l, nu trebuie, oricum o sa cobor, fiecare cu educatia lui...", in sunetele indignarii batranesti din autobuzul 336.

4 comentarii:

Lyna spunea...

... ce oameni. :|

Creierul spunea...

asta e defapt strategia lor. se plimba toata ziua cu autobuzu, cand sunt locuri goale nu stau, se aseaza vreun tanar jos si hop cu gura...cel putin pe 336, testat de mine

Anonim spunea...

am vazut ca-ti place oblivion si morrowind asa ca-ti recomand www.tamriel-rebuilt.org

ina spunea...

AAAAA X( stiu exact cum e.
Sau cand sunt 567487489 grade celsius in autobuz, si ei iti inchid geamul in fata. Vezi? Batranii sfideaza legile fizicii.