marți, 30 iunie 2009

Completare

Nu i-am inclus, in mod intentionat, pe cei care asculta mai multe genuri de muzica. Asa cum ar fi Alecs sau cum as fi eu. Cu toate acestea, noi suntem o specie care ne hranim cu manelisti. Iar eu vanez, uneori, houseri zgomotosi. Pentru diversitatea hranei.

Imi imaginez o arena, asa cum erau cele in care se luptau vajnicii gladiatori, in care manelistii sa fie dati la punkeri furiosi. Sau la rockeri. Sa fie carnagiu. Sa curga sange. Sa simta pe pielea lor puterea furiei milenare.

De asemenea, nu i-am inclus in magnifica schema pe cei care asculta muzica populara. Autentica sau nu. Astia-s o specie aparte. Sunt ca veveritele de noapte.

Am uitat sa specific faptul ca, intr-adevar, rockerii si punkerii vaneaza uneori impreuna. Manelisti.

P.S.: Alecs a tinut sa se consemneze faptul ca asculta si muzica irlandeza.

P.S.2: Si eu la fel.

3 comentarii:

alecs spunea...

eu ascult si muzica irlandeza, tin sa se consemneze

Cristian M spunea...

salut. stii ce zic eu? trebuie sa pui poza aia cu lantul audio-trofic acolo langa poza de profil. ar fi foarte tare ca oricine intra pe blogul tau sa gaseasca aia acolo. ;) Ce zici?

puisorul cufurit spunea...

Cristi: Hm. Opera mi se pare, inca, incompleta. Maybe one day... :))