miercuri, 24 iunie 2009

Cine e pe primu' loc

Mi-a fost intotdeauna greu sa inteleg de ce au oamenii preocupari bizare precum stabilirea unui top al celor sexy barbati/femei din lume.

Pe sistemul "da' de ce?".

Bine, m-ati putea intreba "da' de ce nu?" si n-as putea sa va raspund, si totusi...

De cand ma stiu, apare prin presa si pe la TV cate o duduie care (cica) e cea mai sexy femeie din lume. Acu, cica e una Megan Fox, care a fost votata de cititorii FHM ca fiind bomba sexy a mapamondului, cea care face stelele sa paleasca si inimile sa tresalte, laolalta cu alte accesorii profund umane.

1. Cate femei au cunoscut cititorii FHM? Caci poate exista o chinezoaica anonima intr-un sat de pe malul Yangtze-ului, mai sexy decat Megan Fox si care culege orez, in capot si cu palarie chinezeasca pe cap.

2. Bai fratilor, voi nu mi-ati cunoscut vecina de la 3!

P.S.: Click aici. De pe Youtube adunate. O sa va distrati. Poate unele filmulete va sunt necunoscute...

3 comentarii:

Rozalia spunea...

m-am plictisiiiiiit de megan fox!
da, e hot. daaar, vorba ta, sunt si altele. vreau s-o vad pe vecina ta :))

Raka spunea...

hmm... nici nu auzisem de fatuca asta pan-acuma. Tre' sa recunosc ca urata nu-i, da nici bomba sexy a mapamondului...

cine stie ce basement trolls citesc FHM in ziua de azi... Mie, personal, nu-mi ridica brusc moralu' asa, la prima vedere, ca nu mi se pare a iesi cu ceva anume in evidenta :)) Poate buzele alea de ancistus, ca sa se fixeze bine pe obiectu' muncii...

Da' in rest, am vazut autohtone cel putin la fel de bune ca si asta :))

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Si eu vreau s-o vad pe vecina mea. :))

Raka: Nici eu n-am auzit de ea. Dar divele imi nasc indiferenta. Si da, imi plac femeile in mod evident si manifest, dar nu mai pot cu modelele astea de perfectiune...