vineri, 5 iunie 2009

Ce-mi doresc eu mie/ Dulce berarie...

Mi-ar placea sa am propriul meu club. Sau chiar propriul meu bar. In care sa se intre pe baza unor intrebari din literatura. La fiecare trei luni s-ar reactualizeaza tematica. De exemplu, saptamana 7-13 iunie: intrebari din Marin Preda. Saptamana 14-20 iunie, intrebari din Dostoievski. Saptamana 21-27 iunie, intrebari din Musil. Si tot asa. Iar pentru o bere din partea casei, doritorul ar trebui sa raspunda la o intrebare dificila care sa aiba legatura cu tematica saptamanii. Asta ca sa fiu sigur ca-n barul meu nu calca prostii.

Ar fi cam ceva de genul:



Sunt ferm convins de faptul ca ultima replica din cadrul filmuletului doreste sa loveasca in notorietatea deontologului.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Baaaaaa esti cu capul, daca imi pui intrebari de matematica cred ca nu intru never in clubul tau,da nu cred ca te risti,ar fi tare faza cu clubul si bineinteles ca prietenii au intrarea garantata oagare nu-i asa?
The ETzc

puisorul cufurit spunea...

The Etzc: Cum sa nu te primesc eu pe tine in clubul meu? :)) Dar mi-aduci o femeie din Hawaii. Si ai bere din partea casei cat iti pofteste inima si-ti poate stomacul. :)) Iar parola va fi "unde-i pijamaua".

adizzy spunea...

e taree..vreau sa fiu bodyguard la tine :D

alexandra spunea...

ai gasit-o. :)