marți, 30 iunie 2009

Banuiala, bat-o vina...

De cand ma stiu, am fost banuit de multe chestii. Am fost banuit de lasitate. Pentru ca pana printr-a 7-a eram foarte mic si rahitic, dar fugeam repede.

Am fost banuit de tradare, dar n-am tradat in viata mea. Pentru ca mi-a spus mama, cand eram mic, faptul ca tradarea si pâra sunt niste demersuri lesne de blamat de catre opinia publica, iar sanctiunile morale pe care le-as putea suporta ar putea fi covarsitoare pentru un psihic in formare asa cum era cel de care dispuneam in acel moment.

Ma rog, mi-a spus ca-i urrrrrrât sa pârăsc.

Am fost banuit de rea credinta, de non-combat sau de lipsa capacitatii de a pocni un om.

Am pocnit mai multi.

Am fost banuit de satanism, dar inca n-am ars niciun manelist pe rug.

Am fost banuit de vandalism. Dar n-am vandalizat nimic. Si nici nu i-am dat in gât pe aia care-au facut-o.

Dar niciodata nu am fost banuit de prostie.

Schimband putin nuanta, faţa mea a primit, pana acum, o multitudine de etichete.

Mi s-a spus ca-s ochelarist. Profund adevarat.

Mi s-a spus "aragaz cu patru ochi". Clasic si lipsit de imaginatie. Si, pe deasupra, neadevarat.

Mi s-a spus ca am faţă de pămpălău. Adevarat si mi-o asum.

La un moment dat, s-a mirat unul, furios la culme: "Ia uite, ma, ce faţă are ăsta!!!". Am preferat s-o iau ca pe-un compliment.

Dar niciodata nu mi s-a spus ca am faţă de prost.

Pana azi.

Am propus executarea unor schiuri dintr-o cruce care s-ar afla pe mormantul apartinand distinsei doamne care a ramas gestanta intr-o zi de vara si care l-a slobozit primavara direct mocirla care s-a format in urma topirii zapezilor din satele de munte.

10 comentarii:

Rozalia spunea...

woah, stai asa, sa inteleg si eu ce ai propus tu, mai exact ...

sau poate merit si eu apelativul respectiv.....?

adizzy spunea...

:)) da ce i-ai facut de te-a alintat asa?

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: ?

Adizzy: M-am uitat la el. S-o fi crezut Dalai Lama si s-a simtit ofensat. :))

Rozalia spunea...

nu cred ca am inteles finalul, last phrase, gen :P

puisorul cufurit spunea...

Rozalia: Pai, daca n-ai inteles finalul, de unde provine banuiala c-ar putea avea vreo legatura cu tine? Ca m-ai facut curios.

boldea, bulinuta roz spunea...

finalul explicitat: sa-mi fac schiuri din cruce ma-tii de taran!

Rozalia spunea...

in ideea ca n-am inteles, deci poate nu-mi merge capul tocmai bine in momentul citirii

puisorul cufurit spunea...

Bulinuta roz: Corect! :))

Raka spunea...

de obicei eu mai adaptez, si nu ma limitez numa la schiuri din cruci, ai fac referiri si la Pasti, anafura, agristeu, smirna si tamaie :))

imi place sa dau detali, de obicei, deci nu ma sfiesc sa-mi slobozesc imaginatia pe cale verbala pe indivizii care si-o cauta si si-o fac cu mana lor :)

puisorul cufurit spunea...

Raka: Am vrut sa fiu scurt si la obiect. Stai linistit, am si eu un vocabular destul de dezvoltat, care include toate obiectele bisericesti, toate organele mamelor nascatoare de dobitoci, sarbatori legale si tot ce tine de potente, impotente, boli venerice, "creieri" si altele.