joi, 21 mai 2009

Satisfactii bolnave

Pe blogul lui Badea (n-are el nevoie de link) figureaza cu spor o reclama la Toyota. Cred c-o stiti, e aia cu bogatasul care-l stropeste pe mare, c-o ambarcatiune cu motor, pe-un tanar care "se dadea cu panza" si care, la randul lui, are ocazia sa se razbune la un moment dat. Dar n-o face, pentru ca are tarie de caracter ca (ati ghicit) Toyota.

In varianta on-line a reclamei, filmul ruleaza frumusel exact pana in momentul in care bogatasul, revenit cu picioarele pe pamant, se deplaseaza pe trotuar alaturi de trei femei frumoase si trecand pe langa o balta.

Tanarul stropit pe mare este la volan, observa balta, se indreapta spre ea si...

Tu ce ai face?

Variante:

1. Am tarie de caracter.

2. Raspund cu aceeasi moneda.

Daca dai click pe prima varianta, reclama arata ca cea de la TV. Insa eu nu ma pot abtine si dau click pe varianta a doua. Imi place sa vad cum ii uda toyotistul pe bogatas si pe meltence. Si revin pe blogul lui Badea doar ca sa-i mai ud din cand in cand pe nesimtiti, incercand o satisfactie suprema in fata imaginii razbunarii.

Sunt bolnav, nu?

De aici inteleg ca n-am tarie de caracter si ca Toyota nu mi se adreseaza. Nici o problema, oricum o prefer pe-asta:

Niciun comentariu: