vineri, 22 mai 2009

I'm still waiting

Fiti atenti pe cine astept eu ca sa ma duc la vot.

Un politician care şi-a ales sloganul “Totul pentru mine, nimic pentru voi” şi a promis că va fura cât va putea de mult a ajuns în turul al doilea, având şanse mari să câştige alegerile pentru primărie într-un oraş din Croaţia, relatează site-ul croatiantimes.com.

“Cu siguranţă va fi mai bine pentru mine, dar va fi la fel pentru voi”, aşa şi-a început campania electorală candidatul independent Josko Kraljevic Risa în oraşul Prolozac din sudul Croaţiei.

“Le-am spus adevărul. Acest oraş va fi precum afacerea mea de familie, după cum i-am promis soţiei mele, Karmelita. Dacă îmi vor ieşi bani din ea, voi face treabă şi pentru oraş“, a explicat politicianul croat, adăugând că va folosi fiecare oportunitate ivită pentru a se îmbogăţi.

După şocul iniţial, locuitorii au considerat că îi pot da votul lor, pe motiv că cel puţin e sincer, spre deosebire de rivalii săi.

Sursa: Cotidianul.

Un comentariu:

adizzy spunea...

foarte tare...ce sa se ascunda ..asta e purul adevar...asa da :))