duminică, 17 mai 2009

Despre artistii neintelesi

In aceasta seara a fost Eurovisionul. Concursul ala muzical, bizar, la care ne-am prezentat c-o melodie despre niste muieri balcanice carora nu le place munca, ci zbantuiala. O melodie ieftina, cantata anemic si dezarticulat.

Am ras copios atunci cand am vazut ca Ucraina si Bulgaria nu ne-au dat nimic. Nu tin minte ce ne-a oferit Ungaria. Iar Serbia (aia care ne iubeste pentru ca n-am recunoscut Kosovo) ne-a dat doar doua puncte.

Nu stiu ce sa inteleg de-aici.

Exista doua variante:

1. Cei care voteaza au lasat deoparte politica si afectiunea istorico-geografica si-au votat cu urechea muzicala de care au dispus.

2. Toti vecinii ne urasc. Ne uraste toata Europa. Probabil pentru ca se teme de noi. Iar vecinilor li se pare ca suntem prea mari si prea puternici si se razbuna si ei asa cum pot, lovindu-ne acolo unde ne doare: in Eurovision.

P.S.: Noi si moldovenii ne-am pisat pe toata Europa: ne-am dat unii altora cate 12 puncte. C-asa-i frumos. Jos hotarul de la Prut!

Niciun comentariu: