luni, 25 mai 2009

Cuget, deci exist

Simt nevoia sa fac ceva, sa ma implic in niste actiuni care sa-mi aduca o cat de mica satisfactie. Dar sunt dezorientat!

Daca uram homosexualii, ma bagam si eu in Noua Dreapta si stiam o treaba. Atunci cand as fi vazut vreun fandosit pe strada, aruncam cu oua in el.

Dar nu-i urasc. Mi-e extrem de indiferent cu cine si-o trage X sau Y. Fiecare cu curul lui.

Daca as fi fost un impatimit al diversitatii, as fi militat pentru aceasta. Dar nu rezonez absolut deloc cu homosexualii sau cu transexualii, astfel incat sa merite sa ies din casa ca sa particip la nu stiu ce mars al diversitatii, unde sa m-agit frenetic ca un mare militant. Se descurca si singuri. Oricum, asa au inteles homosexualii sa se faca auziti, facand parade ale anormalitatii si dorind sa infieze copii.

Fiecare cu-ale lui. Pentru ale mele nu trece nimeni strada.

M-as fi inscris intr-o organizatie ecologista. Dar v-am spus ca ma simt frustrat si-am argumentat intr-unul din posturile trecute.

M-as fi inscris intr-o asociatie a motociclistilor, dar n-am motocicleta.

Daca as fi scris o carte, intram si eu in Uniunea Scriitorilor. Dar n-am scris nimic.

Am o gandire de asa natura, incat nu-mi permite sa militez cu-adevarat pentru niciun aspect al existentei. Si ma simt banal si nefericit.

3 comentarii:

adizzy spunea...

am eu un deja vu? nu am citit acest post acum 5-10 minute si era intitulat frustrari si era 22 mai data? ma gandeam sa militezi pt relaxare si mai putine examene inainte de licenta :D ma bag si eu

puisorul cufurit spunea...

Adizzy: Ba da, era scris. Nu stiu care-i faza, in ultima vreme blogger-ul se comporta bizar. Sau sunt eu prea dobitoc ca sa inteleg logica "panoului de comanda". :)) Incep sa seman cu Badea, si nu-i bine. :))

Anonim spunea...

Nu fii asa de dur cu tine!
Cel putin, tu vrei si incerci sa schimbi ceva.
Ar fi fost bine sa te inscri in Noua Dreapta.
Este foarte grav sa se dea prin lege dreptul ca homosexualii sa adopte copiii.
Barbat+femeie=copil
Si la televizor, la parada lor, erau barbati cu peruci, cu fuste, cu pantofi cu tocuri inalte. Oribil!
Un barbat nu poate sa devina niciodata o femeie, precum o femeie nu va putea deveni niciodata un barbat.
Iar ceea ce fac ecologistii este laudabil. Mai curata din gunoaiele din tara(degeaba, pentru ca se pun repede la loc. Nu pot curata si din caracterul infect al oamenilor).
Chiar s-a intamplat sa fie scuipati cei care faceau actiuni ecologice.
Te-a scuipat cineva vreodata sau ai participat la actiuni de ecologizare?