sâmbătă, 23 mai 2009

Bai, nu ma suparati!

Nu ne iubesc vecinii. Suntem o tara la care cei din jur se uita urat. Si sufar teribil.

Rusia se-agita la fratii nostri europeni ca sa ne mustre pentru politica pe care o ducem vizavi de Moldova. Si afirma sus si tare ca noi am declansat si-am sustinut revoltele di pisti Prut. Ceea ce ma face sa ma umflu in pene, sa ma simt important, eu, cetateanul acestei tari cu veleitati destabilizatoare.

Si Ucraina ne-a trecut pe lista posibililor inamici datorita revendicarilor teritoriale ale tarii noastre. Pentru ca, nu-i asa, Bucovina era o regiune mai mare. Dar Bucovina de Nord se afla la fratii nostri de peste padurea deasa.

Oricum, eu, in semn de protest, m-am dus pe fasie si m-am pisat cu spor pe acel indicator care ma informa, scurt si la obiect: "Frontiera de stat. Trecere oprita!".

Dati-mi Bucovina inapoi, ca ma enervez! Nu vreti sa ma vedeti furios!

Aaaaaaaaaah!

2 comentarii:

adizzy spunea...

asa spirit de patriot!!! :d

puisorul cufurit spunea...

Adizzy: Fara mine, s-ar duce dracu tara asta... O mare responsabilitate apasa pe umerii mei firavi...