duminică, 12 aprilie 2009

Somatii pudibonde

Mi-a zis cineva ca nu-mi mai citeste blogul pentru ca-s vulgar si pentru ca nu inspir responsabilitate prin posturile mele.

Ce sa zic... N-ar fi prima persoana care-mi spune ca vorbesc urat.

De aceea consider ca-i bine sa vin cu niste lamuriri.

1. Nu mi-am propus niciodata sa citez din Biblie.

2. Nu mi se pare ca vorbesc urat, ci "mult prea" normal.

3. Nu este un blog pentru pocaiti, pentru pudici, pentru cei care poarta pe fata masca eruditiei, a culturii si a bunelor maniere.

4. Nu resimt nicio responsabilitate in ceea ce priveste amaratul asta de blog. Este blogul meu si scriu ce vreau in el. Cui nu-i place, sa nu-l citeasca.

Nu inteleg cum dracu' poate un blog atat de mic, nepromovat, al unui om care, in esenta lui, este netalentat, un blog care nu trateaza aspecte abisale si pe care-l citesc, in special, prietenii mei si vreo cateva rude mai mult sau mai putin indepartate (plus mama; salut mama!), repet, nu inteleg cum poate un asemenea blog sa-i agite pe unii si sa atraga haterii.

In timp ce bloguri mult mai mari exista frumusel, fara ca cineva sa se declare lezat, fara ca autorul sa fie injurat prin commenturi, fara ca nu-stiu-cine sa aiba impresia ca nu poate trai pe aceeasi planeta cu respectivul blog sau cu autorul sau.

Mi se acorda, in mod constant, o atentie (de multe ori bolnava) pe care n-o inteleg. Dar care nu ma lezeaza pentru ca vastul domeniu al injuraturilor imi este relativ familiar. Si sper sa fie ultima oara in care pomenesc despre subiectul asta bizar pe blogul cufurit.

Codul lui Oreste mi se pare mai interesant.

4 comentarii:

YukiAme spunea...

troli

Tomata cu scufita spunea...

Am vazut pe multe bloguri ca lumea se plange de hateri. :( Io inca nu pot sa inteleg de ce unii n-au loc de altii, de ce simt nevoia sa arunce cu venin fie prin comentarii, fie prin posturi cu tinta directa. :(
Adica chiar daca nu esti de acord cu cineva, nu poti sa ii spui asta intr-un mod civilizat, fara sa il injuri? Asta daca tot simti nevoia sa iti spui parerea.

Eu n-am comentatori de-astia care vin sa dea cu parul (de fapt am avut vreo 3 comentarii care m-au deranjat), da' si daca as avea, n-ar vedea lumina blogului. Pentru ca mi-am facut blog sa ma exprim, nu sa incasez insulte.

alecs spunea...

"Mi-a zis cineva ca nu-mi mai citeste blogul pentru ca-s vulgar si pentru ca nu inspir responsabilitate prin posturile mele." - da-i in **** ***

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Nu-i rea categorisirea. :)

Tomata: Ai dreptate cand spui ca nu ti-ai facut blog ca sa incasezi insulte. Ar fi fost bizar sa fie altfel. Insa, din moment ce ai un blog care este public, ai o oarecare vizibilitate. Avand o oarecare vizibilitate, cum se spune, "te expui". Iar atata timp cat comentariul plin de venin, asa cum te-ai exprimat, este argumentat, putem spune ca "c'est la vie". Omul se exprima si el. Nu ne pot lauda toti, in fiecare moment al vietii, uneori "ne-o mai si luam", indiferent daca ne place acest lucru sau nu ne place. In ceea ce ma priveste, sunt constient de faptul ca haterii fac parte din viata de zi cu zi (si nu doar in mediul on-line). Prin postul asta am spus doar ca nu inteleg de ce un blog mic, asa cum este al meu, atrage haterii mai mult decat multe dintre blogurile mari. Si nu consider ca haterii care argumenteaza mai pot fi numiti hateri. M-am referit la aia care spun "esti prost", "da de ce?", "pentru ca asa vreau eu".

Alecs: Pe trolii lui Yuki? Daca se gaseste careva sa te acuze de zoofilism? Pe unde scoti camasa? Nu te-ai gandit! Vezi? Ce inseamna sa fii tanar si sangele clocotind in vene... :))