miercuri, 8 aprilie 2009

Sa vedem cat tine bateria

Ce sa zic... Rezbelu-i mare peste Prut. Sunt convins ca mi-au citit blogul si-au zis ca-i timpul sa ia atitudine.

Acu', trecand peste mistoul de prost gust pe care-l practic de atatea ori, trebuie sa marturisesc ca ma bucur de faptul ca tinerii basarabeni au luat atitudine. Chiar si-asa, in felul ala. Adica au pus mana, piciorul si ce-au mai avut la indemana si-au facut ceva concret, atat cat s-au priceput.

Caci am indoielile mele ca se puteau bate prin nuante, dictoane latine sau poezii patriotice cu imputitii aia de comunisti.

Imi cer scuze ca vin si eu c-un comentariu intr-atat de simplist, dar nu cred ca filosofiile isi au rostul.

Inteleg ce simt tinerii moldoveni si rezonez cu ei. Daca eram pe-acolo, in mod sigur ieseam si eu in strada. C-asa m-a facut mama, dobitoc si sustinator, din principiu, al asa-ziselor cauze nobile. Am in mine un spirit de Che Guevara crescut pe prund si care facea revolutie ori de cate ori ciumpalacii imi descopereau si, ulterior, furau locul de baie.

Dar, bineinteles, agitatia tinerilor moldoveni o sa se stinga usor-usor. Sunt cam putini, cam prea agitati, cam infoiati, sunt mai zbuciumati decat era Agripina cand fugea cu Paunas pe dealuri, iar smecherii din vest deja incrunta din sprancene. Singurii care castiga cu adevarat sunt deontologii care au ce discuta in talk-showuri si Basescu, laolalta cu toata familia lui de smecheri, deoarece fulgerul acuzelor opiniei publice se duce dracului prin paratrasnetul basarabean.

Ce le zic din metafore...

2 comentarii:

Deontologu' spunea...

Am facut si noi acu 20 de ani revolutie. Vezi ce-a iesit...

Nu ca n-ar fi bine si cu revolutiile. Dar de regula, prostii mor si jmekerii castiga de pe urma lor.

puisorul cufurit spunea...

Deontologu': Da, prietene, dar daca nu mureau ei, noi nu mai eram acum deontologi, respectiv cufuriti, pe bloguri. Si rau n-a iesit. Atata doar ca nu ma duc la vot. :))