duminică, 5 aprilie 2009

Mesaj pentru hateri

Hater-ii de toate felurile sunt rugati sa-si gaseasca un alt loc in care sa se joace cu puta-n nisip.

Stimati hateri! Haideti sa va spun cum sta treaba. Si e pentru ultima data, caci oricata efervescenta "blogosferica" as avea, am constant senzatia ca am lucruri mai bune de facut decat sa tin discursuri unor prosti.

Cine are cuvinte "de bine" in ceea ce priveste bazaconia asta numita blog, e OK. De ce n-ar fi? Exista o tendinta naturala a omului de a se bucura atunci cand e laudat sau cand altcineva rezoneaza cu cele spuse de el.

Dar cand cineva se apuca sa ma injure sau sa-mi critice blogul pentru ca asa vrea el, fara sa ofere niciun argument, atunci nu e OK. Pentru ca blogul e mosia mea (traiasca dom' Ciutacu!) si ma doare-n pix de hateri.

Pentru ca nu-s deontolog, pentru ca-s nascut in Giulesti si pentru ca trebuie sa fii teribil de prost incat sa accepti commenturile unor dobitoci care te injura pentru ca asa vor ei si sa le mai si raspunzi, ca sa arati tu (draga doamne) ca esti corect. Sa-i fut in cap!

Un comentariu:

ily spunea...

Hof, pare-mi-se că tu eşti printre oamenii care nu ştiu să aprecieze ce au.. Am zis-o şi altora şi ţi-o zic şi ţie, tare mi-ar plăcea să am şi eu animălute de-astea părăsite pe blog. Le-aş adopta într-o clipă şi oricând m-aş plictisi aş şti că am cu cine să joc ping-pong în comentarii. :D

Da, ştiu că nu se compară cu a discuta cu un om inteligent, fiindcă e o formă de distracţie mai uşoară. Ca atunci când preferi să te uiţi la o comedie tâmpită pentru că ştii că n-ai avea nervi să digeri 3 ore de Tarkovsky.