vineri, 3 aprilie 2009

Urechile noastre sunt mai bune decat ale lor

In mod sigur, intrebari si expresii precum "esti turc?" sau "esti surd?" va sunt familiare. Nu se poate sa nu va fi intrebat nimeni asta pana acum.

Dar, din acest moment, veti putea oferi un raspuns acelor curiosi care nu au incredere in capacitatile voastre auditive.

Pentru ca circula pe net urmatoarea chestie.


Train Horns

Created by Train Horns


E pentru testat surzii ca voi. Ca sa aflati daca ai vostri au sau nu dreptate. Ca cica daca auziti scartaitul ala, aveti urechi bune. Desi sunt sceptic. Pentru ca e imposibil ca toti cei carora le-am dat sa asculte bazaconia aia sa aiba niste urechi mai fine decat ale lui Winnetou apasul. Asa cum, conform testului, au avut.

Nu, apasul asta nu e cel din povestea cu Teddy Ted pe care ne-a spus-o Jaipur cu atata nostalgie.

Ce vorbaret esti azi, cufuritule!...

P.S.: Tata n-a auzit scartaitul. Asa imi explic de ce raman, mereu, fara bani: n-aude cand ma plang...

7 comentarii:

BlindGirl spunea...

Nasol test. E clar ca e gresit. Ca sunetul ala enervant l-am auzit si eu... la mine cam asa sta treaba: daca nu se vorbeste direct spre mine sau e vant nu aud deloc. Si in general cu o ureche nu prea aud, cu ailalta rup cate ceva :D

puisorul cufurit spunea...

Prietenii mei au auzit scartaitul aproape cu totii. Chiar si unul pe care-l suspectez, la modul serios, de surzenie. In schimb, n-a auzit-o unul pe care, la un moment dat, il deranja o musca in camera alaturata si nu putea dormi. Cred ca tine si de sistemul audio (biologic) :)) al fiecaruia.

puisorul cufurit spunea...

Erata: non-biologic, sorry.

Alexandra Ste spunea...

Asa, fii vorbaret! :))
Cat despre scartait (sau ce-o fi el acolo) nu-mi permit sa-l testez acum. (doarme pisoiul si nu pot sa-l deranjez)
Keep up the vorbarie, ca sa zic asa :D

puisorul cufurit spunea...

Alexandra Ste: Ooo, sunt fericit sa aflu ca am niste cititori atat de simpatici si distinsi care imi sorb vorbele cu nesat. :)) Desi acum am concurenta, s-a lansat Deontologu' pe piata. :))

Anonim spunea...

:) I can hear.
By Alexandra.

Alexandra Ste spunea...

Si da, l-am auzit.
Ma simt brusc cu 5 minute mai tanara :D