joi, 16 aprilie 2009

Hasta la vista!

Va pup respectuos. In cursul zilei de astazi ma car in Bucovina sa-mi ciocnesc pe-acolo ouale de Pasti. Blogul meu o sa moara pana pe 27 aprilie (sau asa ceva). Nu uitati ca exista deontologu', o persoana deosebita, entuziasta si bun partener de bere.

Fie ca sfintele sarbatori sa va aduca in suflet... adiere... mireasma... bucurii... realizari... cicalaca cichicea, dar nu mai cichiceste, insa poate ca va mai cichici candva, m-am saturat de cliseele astea de doi lei cu iepurasul si cu sarbatorile sfinte care trebuie, musai, sa ne aduca ceva si sa pogoare nu stiu ce de nu stiu unde.

Bine ca nu-i pe baza de ler. Care-i ler si iarasi ler.

Apropo, stiti cumva de unde vine bazaconia asta cu iepurasul? De unde pana unde s-a proclamat el sef peste Paste?...

Ce sa va urez eu voua... Sa mancati cu moderatie, mai ales dac-ati postit, sa nu fiti neam prost. Nu va opreste nimeni sa bagati in voi si-n alte zile decat cele de Paste. Anul are cam 365 de zile. Si daca va ganditi ca n-o sa mai apucati mancare buna pentru c-o sa ne loveasca criza in moalele capului, nu uitati ca nu puteti muri de foame atata timp cat mai exista caini prin tara.

Si-asa am vazut astazi doi chinezi latrati de-o haita de caini furiosi... Probabil stiau patrupedele ce stiau. Oricum, chinezii sunt, de departe, in varful lantului trofic pe planeta asta. Ei mananca tot. I-as latra si eu, imi provoaca anxietate, simt invazia in aer...

Si, ca tot veni vorba de sfintele sarbatori, fiti atenti la nenea ăsta, rivalizeaza cu succes cu Fernando de la Caransebes. Insa fiecare avand un stil inconfundabil. Videoclipul e pe baza de doamne-doamne. Puteti sa va notati: "Decat patru scanduri si un cuiiiiiii/ Asta e averea omuluuuiiiiii". Asta ca sa nu mai ravniti la cacaturi.

Iertati-mi sarcasmul. Spor acolo la ce faceti voi.

Ah, era sa uit sa atasez filmuletul. Distractie placuta. Eu am fost in pragul unei crize de ras.



Mai vorbim.

3 comentarii:

Lexi spunea...

Hahahahahhahahaha!!!...nu creeeed!!...trebuie sa-l mai vad...si apoi revad...(filmuletu')

adizzy spunea...

o da super clipul asa imi place cand zice omuluiii zici ca ii sunt cam stramte hainele in anumite zone :)):)) btw Paste Fericit si tie ...

fratausheanca spunea...

Asta e BUG Mafia in varianta crestina? What the fuck in going on with this world?
Mi-a parut bine sa te revad pe meleaguri bucuvinene (tre' sa-ti dau o poza cu tine cand te batea Ietzcu pe banca la scoala :)) ).
Mi-a placut ca macar tu ai baut bere, astia au fost bulangii cu cafeaua lor :)). Si sa nu ma mai gadili :P:)).
Si ne vedem cand ne-ntalnim! Poate vii la TIFF in CLUUUJ :D.
Bafta! Sa ai grija de tine si de planurile tale de viitor!