miercuri, 29 aprilie 2009

Fug la mare, ma salvez

Vama Veche, soseeeeeeeeeeeesc!!!

7 comentarii:

Ana Maria spunea...

Distractie faina! (n-a trecut globalizarea si pe la Vama?)

Ana Maria

adizzy spunea...

ce bine de tine...primim si poze? sau carti postale virtuale? mda eu am banchetul de 1 mai ...so o fi party da in toale de gala :(

puisorul cufurit spunea...

Ana Maria: Pai am auzit c-o asfalteaza. Si c-o distrug. Vor s-o transforme in statiune de lux. Nu-i bai, mai exista plaje pustii care abia asteapta sa fie ocupate cu vamaioti.

Adizzy: Io stiu daca primim poze? Ca aparat foto nu-mi iau la mine, s-a prapadit unul acu doi ani, tot in Vama, si cred c-ajunge. De-acu sa-mi ia sosetele, ca tehnica nu mai pupa hotii in cortul nostru. Oricum, o sa ploua. Daca se hotarasc sa ne prade, sper sa aiba bunul simt sa nu faca balta-n cort.

fratausheanca spunea...

Salut!
No, pana mea, n-am mai avut cum sa ajung in Vama anul asta. Incep sa strang bani ptr la anul de pe-acuma:)).
Nici in Frata nu ne-am mai intalnit, trebuia sa exersez ptr viitoarea mea "functie" :)), dupa cum ai zis tu:p.
Have fun in Vama!
Si tre sa discutam despre noua freza a lui Ietzcu:)) si impactul ei asupra anumitor chestiuni... i can't believe it...
Everything's gone... let's hope the friendship will last...
Is sad amu... :(
Take care!

fratausheanca spunea...

A, am uitat sa-ti spun de ultimele 4 posturi ca-s supertari, nu le-am citit cu cea mai mare atentie ca nu am avut timp(sorry), dar o sa le citesc, promit.
Am priceput ideea... no, sincer, eu am invatat niste chestii citind, dar nu am comentat ptr ca nu-s chiar documentata(mai deloc)... is o necitita, inculta si cu iq-ul sub nivelul marii, serios. Dar imi place sa am oameni destepti pe langa mine sa am de la cine invata si poate asa par si eu desteapta:)).
Mda, delirez deja:)), sorry!
Once again, bafta si sa ai grija!

LZ spunea...

Nuuuuuuuuuu! Vreau si eu! Dar n-am o mare. Sau am. Dar nu e Vama. Sau e. Dar nu Veche. Of, viata!

adizzy spunea...

hei incep sa iti duc dorul..nu mai vi pe acasa?:P