marți, 7 aprilie 2009

Free (in hell) Gigi!

Probabil cunoasteti toata povestea cu arestarea lui Becali si cu motivarea, oferita de catre judecatoarea lu' peste, in ceea ce priveste ramanerea acestuia in arest.

Da, sunt indignat de motivarea cu pricina si ma revolta. Se creaza un precedent periculos si totul denota faptul ca nu mai putem fi deloc in siguranta. Desi nu-i nimic nou sub soare. Crivatul ne bate la cur, chiar si-atunci cand stam pe buda. Fie ca suntem, sau nu, "persoane publice" sau "formatori de opinie".

Insa indignarea mea (incontestabila, de altfel) este indulcita teribil de faptul ca cel care sta la parnaie este nimeni altul decat Gigi Becali.

Jubilez in cel mai teribil mod cu putinta. Nu stiam ca-l antipatizez pe Becali intr-atat. Stiam eu ceva-ceva, dar nici chiar asa.

Ciobanul si-o ia in ultimul hal, iar asa-zisul capital de simpatie pe care-l acumuleaza, odata cu aceasta mediatizata si comandata arestare, mi se pare egal cu zero, in sensul inutilitatii sale. Ce dracu sa mai faca hahalera cu simpatia prolilor? Candideaza cumva pe undeva? La ce-o sa-i foloseasca?

Cel mai mult o sa aiba de castigat Diaconescu atunci cand o sa-l invite pe Becali in garsoniera, dupa "liberare", si-o sa-i creasca ratingul.

Pana una-alta, ciobanul sta la parnaie si, dupa cum umbla vorba, imparte aceeasi branza de garnizoana cu Floricel Achim.

Ba-ba-ba-ba-bai Floricel! Io, Gigi Becaliiiiii, dau zece mi da do-laaaari si ies! Ca nu ma tine pa mine hahalerele astea la parnaie, ma-ntelegi?

Zvarcoleasca-se-n chinuri! Asa cum s-au zvarcolit si altii cand si-a facut avere.

Dar, dupa cum se intreaba si deontologu', cine mai da mancare la oi?

Eu zic ca Smarandescu.

3 comentarii:

Deontologu' spunea...

Domne.. ti-am mai zis. Smarandescu nu stie sa vorbeasca gingas cu oile, sa le mangaie... :) Si, din cate stiu eu are si el ceva probleme. Cat despre popularitatea lui Becali, nu stiu. Se lauda Vadim ca ii lasa al doilea loc pe lista PRM la Europarlamentare. Nu cred totusi ca a mai avut timp...

Cata spunea...

zmarandescu nu este si el la bulau?

numai ca el e intr-o situatie mai buna. cred ca ii urmareste pe cei care scapa sapunul, nu ca gigi..

puisorul cufurit spunea...

Deontologu': Discutam la bere. :))

Cata: Cica da, e si el la parnaie. Si-atunci, cine mai da mancare la oi???