sâmbătă, 11 aprilie 2009

Codul lui Oreste

Butonand telecomanda in fapt de seara, am nimerit labe unu teve. Unde Oreste are o emisiune, "Codul lui Oreste", pare-mi-se.

Iar ieri il avea ca invitat pe un specimen de om, un copil cu atitudine si intonatie de penticostal, martor al lui Iehova sau ceva de genu', care ne dadea sfaturi de viata uitandu-se piezis nu se stie unde.

Ciudati exista peste tot.

Insa mi s-a parut teribil de bizar si nu reusesc sa-mi explic cum putea Oreste (da, e omul acela care facea emisiuni simpatice cu Badea in fapt de seara si care, din cate tin eu minte, chiar avea umor) sa poarte un dialog ca de la egal la egal, plin de invataminte, fara sa-l pufneasca rasul, cu acel copil caruia i se adresa cu "maestre".

Discutia era teribil de bizara iar Oreste afisa o nemarginita incredere fata de maestru si fata de subiectul privind nu stiu ce alta lume populata cu niste oameni cu antene verzi care traiesc in pace s.a.m.d..

Cum asa ceva??? Ma uitam la Oreste si la patosul sau din discutie si nu intelegeam daca el chiar crede in ce spune sau nu. Si nici acum n-am gasit un raspuns...

Incercam din rasputeri sa fac misto de emisiune, insa adevarul gol-golut era urmatorul: ma uitam la televizor c-o privire (probabil) mai tampa decat a unui bou cand vine seara de la pascut.

Atacau subiecte care tin de antropologie, de specie dominanta, de razboaie, de pace, de reguli ale existentei (care cica-s in numar de patru) si cate si mai cate.

Copilul sasiu raspundea chiar si la intrebari ale telespectatorilor legate de avort si de spiritul unui copil avortat.

Aici am clacat psihic si, dupa ce am observat ca Oreste are si-un glob de cristal in fata lui, pe masa, am schimbat canalul, ramanand cu impresia ca ceva e putred in... nu Danemarca... in codul lui Oreste si-n propria mea existenta, caci se pare ca inteleg din ce in ce mai putin lumea in care traiesc...

Poate am luat-o razna si-i pe cale sa ma ia dracu. Daca nu mai scriu nimic pe blog, inseamna ca m-a rapit vreun omulet cu antene verzi. In acest caz, va rog din suflet sa-i semnalati lui Oreste rapirea mea. Va aduce niste maestri si va rezolva problema...

7 comentarii:

Anonim spunea...

complet eronata parerea ta despre ORESTE . GRESESTI .

adizzy spunea...

s-a calugarit poate? adica nu stiu nu am mai auzit de mult de oreste nu stiam ca mai are emisiune ..da cu badea..faine emisiuni he he..daca te rapesc aia mici si verzi imi lasi mie colectia ta de carti? :D

puisorul cufurit spunea...

adizzy: Hm. Nu stiu dac-as avea prea multe de lasat. De cand ma stiu si pana cam acu' un an, cel mult doi, am citit "din imprumutat". :)) Dar, fie, ce am iti las tie, dar te rogi la maestri sa-mi calauzeasca pasii.

Anonim spunea...

prietene daca nu stii cine era acel pusti degeaba iti dai cu parerea.dar e blogul tau poti sa scrii ce vrei

Anonim spunea...

Ar fi doua intrebari. Una: Cine e Oreste ? A doua: Cine e "Puisorul Cufurit" ? Numai la una singura stiu sa raspund.

Anonim spunea...

cred ca daca citesti mai atent ce ai scris chiar domnia ta despre felul in car ai privit emisiunea, afli mai multe despre cate poate intelege creierul matale destul de ignorant si limitat, de altfel... e chiar haios :))) dar macar nu ii mai judeca pe cei care AU INTELES! sau, ma rog, tot alegerea ta este, eu una o respect si Universul la fel, crede-ma! :))

bogdan_draganel spunea...

Anonimus asta e sigur oreste-cel- cu- barba-mult -prea-rara si cu mintea duuusa....