joi, 9 aprilie 2009

Astept

Mi se pare bizar sa defilezi cu un lucru, cu niste asa-zise competente, sa te dai mare artist, fin intelectual si degraba patrunzator al adancimilor fiintei umane, sa strigi sus si tare ca ai tot felul de ocupatii nobile, sa joci rolul unui magnet pentru niste rataciti care, oricum, n-au cum sa fie mai prosti decat tine, dupa care sa dai cu bota-n balta si sa demonstrezi oricui are un dram de creier in cap pe care si-l foloseste in domeniul de care te declari indragostita si care face prostia sa mai intre, o data pe saptamana, pe blogul tau, ca esti exagerat de proasta, iar postul asta nu e scris intamplator intr-o singura fraza, dar oricum esti mult prea redusa ca sa-ti dai seama ca este vorba despre tine si astept cu nesat urmatoarea defilare mai mult decat penibila a distinsei tale persoane si ne-apucam de facut misto, oricum o sa am parte de ocazii nenumarate, trebuie doar sa ma trezesc cu fundu-n sus si cu fata-n jos si, eventual, sa nu mai am cafea, deocamdata am scris pentru cei care viziteaza atat blogul meu, cat si distinsul tau blog de intelectual rasat, o sa fie distractie, ne radem, ne simtem bine, ce faci fetele, te plimbi?

2 comentarii:

fratausheanca spunea...

What's going on,man? What's wrong? Vad ca esti cam ...nush, suparat,ofticat poate...sau scarbit?

Sa trecem la lucruri mai faine...am auzit ca o sa dai prin Bucovina de Pastele asta. Poate nu dai vreun semn de viata ca ma duc in Bucuresti si-ti dau o bataie(poate ma intalnesc si cu Mircea Badea cu ocazia asta si cand ma vede asa batausa ma cere de nevasta :> :))).
Astept vesti de la tine!
Numa' bine!

puisorul cufurit spunea...

Saliu saliu! Pai o sa merg in Bucovina in vacanta asta si-o sa ne vedem cu siguranta. Abia astept sa stam la o bere si sa mai punem lumea la cale alaturi de Etzc, Lupu si cine-o mai fi. In ceea ce priveste eventualul tau maritis cu Badea, nu-mi fac griji, n-o sa te ia de nevasta pentru ca (cica) nu-i plac bautoarele de bere, or noi stim cu totii ce skiluri teribile ai. :P Ce mama dracu, doar esti de-a noastra. :D