duminică, 26 aprilie 2009

Am revenit

A fost frumos, m-am intalnit cu toti prietenii mei (cati mai sunt si ei, saracii, ca se-mputineaza), am participat la slujba de Inviere, popii n-au mai facut politica (sau poate c-au facut, dar cine le-a ascultat discursul?), am baut bere, mi-am coicnit ouale, am "facut gratare", am mancat ca un porc mancare buna facuta de mama, am jucat si fotbal, era sa-mi luxez genunchiul (de, material prost), am vazut cum Tiocu si-a luat bataie, am facut "shopping", am facut miscare multi kilometri pe zi, am descoperit locuri noi, am citit, am meditat, am contemplat, m-am simtit bine, na, sa va fie ciuda, mai rar asa vacanta cum am avut eu, sic sic, mai vorbim.

6 comentarii:

adizzy spunea...

bine ai revenit..incepusem sa iti duc dorul :) si sic sic si eu am avut vacanta faina...si relaxanta :P

puisorul cufurit spunea...

That's very good. Tre sa nu ratam nicio ocazie de a ne simti bine. Cat mai putem si noi... :D

boldea spunea...

bine-ai revenit in capitala. acum toata frumusetea vacantei e doar o amintire placuta :))

Anonim spunea...

Bine ai revenit.
Se pare ca ai avut parte de o vacanta grozava.
Este bine totusi ca te-ai intalnit cu prietenii.
Ai multi prieteni?
Te respecta?
Parca in ultimul timp nu mai este aceeasi solidaritate si sinceritate in amicitii. Parca ne-am inrait cu totii. Este trist.

YukiAme spunea...

hai, uelcambeac :)
altii n-au facut nimic in vacanta si nu se mai lauda ;) :)

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Sa stii. Eh, m-asteapta Vama. :D

Anonim: Am destui prieteni buni si vechi. Si n-am remarcat sa ne fi inrait, desi e posibil, a intrat lumea-n criza si nu mai are ce manca. Bataia pentru hrana a devenit mai acerba. :D

Yuki: :D Sic sic! :P